• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

Jösses, va jag upprepar mig hela tiden! För tusan, för tusan...

• Puman-prinsen

TezzAmore - Hahahah, ja du går ju på högvarv fortfarande

Tips är att köpa ett gott vin, hyra en film och bara chilla...

För tusan, för tusan, för tusan, för tusan ....

• FredagenDen13

Nepp, ingen Timbuktu.
    Vi blev hembjudna till några kompisar på middag.
    Iofs oxå trevligt!

• TezzAmore

Vi chillade med hyrfilm och bakisgodis i söndags... men det hjälpte inte länge! Jag satt och funderade och kom faktiskt på några grejer som jag glömt!

Det är ungefär som den där känslan när man går hemifrån och man vet att man glömt bort något, men kan inte komma på vad det är... den känslan går jag omkring med! Hehe!

• MissPhoenix

hej hej allesammans.... vågar fortfarande inte testa - skulle haft tanten i måndags men går bara o väntar o väntar på den. Det är liksom inget roligt att testa och konstatera minus och sen fundera över vart tanten är. För i mitt fall är det bara att inse att min äggrullning inte funkar då - så jag väntar lite till

Vi fick en caketopper från sia av en gäst - En kurvig lång brud (jag) och en kort satt brudgum (J) Dock råkade bruden halshuggas när hon skulle fraktas hem. Dock vet jag att NK inte har dom - var där och letade själv. Fast, dom kan ju ha kommit in igen.

Tygrosblad hade vi strött över borden, mest vita men några ljusrosa. (vitt tema) - det var en hit! Har mängder kvar - tog dock bara hem dom fina - om du vill ha carma.

Kram på er så länge1

• Puman-prinsen

FredagenDen13 - Middag med vänner är alltid trevligt

TezzAmore - Jaha då funkar inte det på dig, Varför inte till Liseberg och bara åka åka åka.... så kanske du tänker på annat..
    Du kommer bli en svår nöt att knäcka!

MissPhoenix - Såååå spännande!! Vänta till söndag iafall innan du testar...

• Puman-prinsen

Jag ska berätta en hemlis!!

• Puman-prinsen

Har aldrig testat mig innan och nu känns det jätte kul att veta att man nån dag förhoppningsvis snart för göra det...

Och då vill man ju gärna ha ett +

• MissPhoenix

puman - det var spännande att testa sig första gången. Med mario visade första testet varken + eller - men andra testet visade ett svagt svagt + och då testade jag med ca 1 timmas mellanrum...

• Puman-prinsen

MissPhoenix - Och ändå så ska dom testen var rätt säkra?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4