• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Nides: Tack för hjälpen! Du är en pärla! *pussar på kinden*

    Nu kom jag in på bloggen!

  • Ab fab

    men blogspot måste ha en hel del problem just nu. jag kan inte lägga in bilder varken på vår, min egen eller bröllopsbloggen. skumt

  • Linum

    Hej på er

    Hemma igen. Det var strålande solsken i Lysekil, så nu mår man gott!2,5 kg havskräftor på 3 pers och alldeles för mycket vitt vin igår gör ju sitt till

    Carma: Behöver du ha hjälp med bakning? Jg har tid att baka imorrn, så vad vill du ha på kakbordet?

  • Puman-prinsen

    Linum!

    ÅÅÅÅ... vad jag blir tokig på en kollega!
    igår fick ja inte ta färdigt min lunch pga av henne och idag för att det inte skulle hända samma sak så kollade jag med henne och sa att hon kunde ta tidig lunch så jag inte skulle behöva stressa men så får jag inget riktigt svar från hennes så jag kopplar till henne i 5 min för att lägga in min mat i micron och när jag kommer upp så säger hon på hennes specielle sätt... jaha så du tar lunch nu då?!...

    Blir tokig på henne ibland!

    Jag kopplade tillbaka telefonen till mig efter bara 10min så jag har bara haft det lilla i lunch för att slippa tjötet. Men nu har hon inte tagit nån alls!!!

  • Carma07

    Hejsan igen i ösregnet. Just nu gick luften ur mig litegranna. Plus att både jag och sambon känner oss jättestressade och inte vet vart vi ska börja, vilket slutar med att man inte alls är effektiv. Idag kommer det folk redan vid fyratiden. Hoppas jag hinner skriva ihop listor som de kan hjälpa til med istället så det inte känns jobbigt att de är här.

    Linum: Om du vill baka så tar jag gärna emot den hjälpen. Har en kompis som ska baka två frukttårtor till söndagen. Mina tankar är lite att vi bjuder på bröd och någon mjuk kaka eller bullar eller nått och kanske även nån småkaka. Så välj vad du tycker är kul och lätt att baka. Det blir inte alla gäster till söndagen så du behöver inte baka till 50 pers. Ska spåna lite på hur många det ev blir. Några vet jag.

  • Ab fab

    jag är hemma fredag kväll o lördag dag så jag har massor av tid

  • Carma07

    lykke: Egentligen räcker det att ni åker hit direkt efter kyrkan. Men jag skulle behöva att iaf en av er tar emot cateringen som kommer halvfem. Då är det bara att ställa in maten och sedan åka till kyrkan. Maten klarar sig tills ni är tillbaka. Vårt värdpar kommer att finnas här innan på dagen, men det är väl bäst att de är och tar emot vid kyrkan när gästerna anländer. Ska skriva klart listorna till er. Jag skickar ett mail till er om vad som kommer att behövas så slipper jag ta upp tråden med det.

  • Carma07

    lykke: Vad avundsjuk jag blir att du har så mycket tid över så nära inpå bröllopet. Jag känner att vi har planerat dåligt. Men samtidigt så var det så många saker som inte kunde falla på plats förrän så här sent. Jag ringer om det är något. Jag funderar på hur vi ska göra med nyckel. Jag ska prata med värdparet hur de har planerat. De ska iaf se till att de är här före gästerna för att ta emot dem, så då kan ni komma samtidigt. *hmm, funderar lite*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4