• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Jag har också lagt in på family.se tidigare idag men inte det har inte blivit upplagt än!

  • TezzAmore

    Bauti! Jag kommer tyvärr inte på bröllopet imorgon! Hoppas att du får en underbar dag!!!

    Ni som ska dit, snälla ta mycket kort så jag kan få se efteråt??? *pretty please*

    Puman: Jag kommer alltså inte åka dit imorgon så du får klara dig själv!

    Jag pratade nämligen med min sambo nyss. Då har hans bestman ringt och frågat om inte vi har lust att åka hem till dom på landet imorgon eftermiddag för hans pappa hade varit ute och fångar 4,5 kg havskräftor idag! Grejen är den att för någon månaden sen när bestmannen ringde mig för att få telefonnummer till sambons kompisar, så frågade jag va de hade för planer och då sa han att de hade fundringar på att kanske lura ut honom till landet...

    Sen blir det krångligare av att jag vet att sambon vet när jag har hippan...

    Jag HATAR detta att inte veta... det är så jobbigt!! Då hade jag hellre haft det som Carma att jag fått ett kuvert med dag osv...

    Iaf. så frågade sambon vilken tid Bautis vigsel var. Då sa jag att det blir alldells för sent att åka till landet efteråt. Tillslut så kände jag mig så förvirrad av allt han sa (för jag vet ju inte om han försöker lura mig eller inte) att jag sa till honom att han får bestämma om vi ska åka dit imorgon eller ej och då sa han att han tyckte att vi skulle åka!

    Så det är jäv*ar i mig bäst att det är en hippa imorgon för annars missar jag ju Bautis vigsel!!!!

    *pustar* Kommer aldrig gifta om mig!!! Hahahah!

  • TezzAmore

    Åh nu fick jag ett mess från ena tärnan där hon bla. frågar om vi kommer och käkar kräftor imorgon!!!

  • TezzAmore

    Nu skrev hon nått om att grabbarna skulle fiska???? *förvirrad*

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Ingen fara gumman, jag klarar mig

    Hehehe... blir säker din möhippa

  • Petra74

    Bauti:
    Lycka till imorgon! Hoppas ni får en underbar dag!!!
    Jag går fortfarande på moln och har snart varit gift en hel vecka!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4