• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    linum - beror på varifrån du kommer... för min del om jag hade åkt hemifrån hade tunneln varit smidigast..men jag kommer ju inte ihåg var du bor *GULDFISK*...

    måste jobba lite...kram så länge

  • Linum

    MissP: Kan ni inte promenera för skojs skull? Jag tror att de promenerar runt något slags altare och det ska symbolisera livets gång eller nåt sånt. Rätta mig om jag har fel.

  • Nides

    Linum: Jag kan ringa dig så kan jag beskriva vägen om du vill!!!
    Jag är så dålig på att skriva ner beskrivningar

  • Linum

    Nides: Jag hittar nog. Söderleden, Dag Hammarskjöldsleden och sedan av vid Slottskogen. På Margretebergsgatan, genom en rondell och sedan höger i nästa rondell. Höger in på K-ladugg. Har jag rätt?

  • MissPhoenix

    Linum - vi kan säkert promenera för din skull
    Ananrs kommer vi däremot att falla på knä - vet inte om man gör det i svenska kyrkan. Vi faller på knä och prästen välsignar oss. Men hur det ska gå med mitt ickeböjbara knä vet jag inte
    Ev, kunde vi få pallar att sitta på om det var jobbigt att stå

  • Nides

    Linum... hahaha läste ditt inlägg nu.. hahha
    Jag sa ju det du hade skrivit..

  • Linum

    Man faller på knä i protestantiska kyrkor också. Fast vill man inte så behöver man inte göra det . Det går lika bra att böja huvudet i vördnad (eller nåt sånt).

    Jag tänkte att med mig vårt vigselprogram ikväll om det är någon som vill se.

  • Linum

    Nides: Fast jag fick ju bekräftat att det var en smart väg att ta, så jag blev glad!

  • MissPhoenix

    linum - jag vill se!!! Vi fick faktiskt lov att välja med prästen tyckte att det var lite finare att falla på knä - och noviser som vi är på vigslar så lät vi honom välja

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4