• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Bauti

    Kollar in lite snabbt. Vi håller på att städa hela huset, och ni vet vad jag tycker om att städa BLÄÄÄÄ.
    Har dammat nedervåningen. "Bara" övervåningen kvar och dammsuga & våttorka.
    Måste ha tag i en städfirma. För mig är det värt dom pengarna.

  • Addiz

    Carma: ha en trevlig sångträff!

    bauti: verkar vara värsta städ-dagen för alla idag... Men tänk så skönt det blir när det är färdigt! =)

  • Bauti

    Addiz
    Jo det e sant. Och så bränner man kalorier *tänk possetivt*

  • MissPhoenix

    hej då carma!!!!

    Prata inte om att städa... FÅr värsta ångesten, speciellt när jag vet hur mycket jag har att göra när jag flyttar hem igen.

  • Petra74

    halloj!
    Usch vad jag har varit dålig på att vara på bt. Men nu när P har semester så har vi gjort massa annat. Vi har nämligen 2 killar som verkligen behöver aktiveras!!
    Drömde igår natt min första mardröm om bröllopet så nu börjar mina nerver vakna till liv!!
    Håller på att städa för min bästa kompis och hennes kille kommer hit ikväll. Förhoppningsvis blir det grillning, gott vin och spela spel!! Ska bli hur kul som helst!!

    Nickes: såg era bröllopsbilder på bloggen, ni var jättefina!!!

    Nä, tillbaka till städningen!

  • Bauti

    Nej, nu e pausen slut .
    Återgå till den hämska dammsugarslangen.

    Hej så länge

  • Linum

    Städar alla idag? Det är nog kanske bara jag som städar på arbetstid... Fast det är ganska bra betalt städjobb i så fall...

  • Petra74

    Jag får inte betalt för min städning iallafall! Men det är iallafall skönt att inte ha gubbe och barn hemma under städning iallafall!!!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4