• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Linum

    Addiz: Skulle vilja ha styvare papper, men jag tror att vi kör på vanligt (fast tjockare).

    MissP: Vad heter låten? Jag kanske vet vad det är?

  • MissPhoenix

    åååå det är new kids on the block på radion *ASGARVAR* kommer ihåg hur det var.... jag var ju deras största fan i ett par år ... hahhahah en kompis hade rosa skor med dom på och jag var sååååå avundsjuk!

  • Linum

    "Step by step...oooh baby... gonna get to you giiiiiiirl"

    *nynnar med*

  • Addiz

    Linum: Aha, lite samma problem som vi har, papper som eg är för tjockt för att man ska kunna ha det i skrivaren...

  • Carma07

    Linum: Vad gulligt av dig. Jag mailar dig vårt faxnummer.

  • MissPhoenix

    Linum - vet inte om du vet vilken det är, vi tänkte köra på en italiensk låt: Ti Amo med umberto Tozzi. Väldigt 80-tal men så underbar!

    Nu har jag precis beställt blommogram till jockes brorsa (inkl belgiska chokladpraliner) som gifter sig i värmland imorgon. Eftersom släkten ansåg att de inte kunde åka på två bröllop inom 2 veckor så valde de att göra det enkelt på rådhuset och bara äta en god middag efteråt. Så - trots att jag varit sviiiinsur på dom - känns det ändå helt ok.

  • TezzAmore

    Halloj igen!

    Nu har jag haft en tjej här för lite upplärning... hon ska lösa av mig på raster de två kommande veckorna. Imorgon kommer jag nog inte kunna hänga här alls, för då kommer tjejen som jag ska lära upp som ska vikariera för mig måndag och tisdag. Då ska jag vara ledig! Gott! Vi ska till Dalhalla och se på Rapsody in rock! Dallhalla är ju såååå häftigt ställe! Det ska nog bli kul... "nog" för att vi ska sova i samma husvagn som sambons päron... Kan bli lite jobbigt att bo så nära varann i 3 dagar, hehe!

    Linum: Häftig bukett!

    Bauti o Nides: Kämpa på, ett och två!

    Miss P: Jag provade en sådan korsett (Shirley tror jag modellen heter) på Sally och Sarah's i Halmstad i våras. Den höll allt på plats, men den var för liten!!! Kände mig som en porrskådis juh! Hahhaha! Vill kunna dansa utan att boobsen trillar ut!

    Ang. NKOTB, Jag ÄLSKADE dom när jag var 10! Har t-shirts, plancher, serietidningar och tom. ett pussel kvar i nån låda nånstans! Hahahha!

  • TezzAmore

    MissP: Den berömda sömmerskan finns i Kullavik...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4