• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    Hej igen- nu är jag på jobbet
    Ang vikt, blev så inspirerad av bauti att jag ställde mig på vågen, och hör och häpna - jag har gått ner 4kg sen jag började jobba. kan iof bero på att jag inte får någon lunch rast - men ändå Blev göööörglad....

    Jag å min sida störs väldigt lite över min kropp - men däremot mitt runda ansikte. Eftersom hela den italienska sidan har runda ansikten så vet jag ju varifrån det kommer men jag hade ju önskat att mina 4kg hade försvunnit från ansiktet så att man kunde få ett lite smidigare feja

    Linum, har en låt som vi vill ha som vals men jag vet inte om det är det. ska du med och fika? Kan jag ta med så att du fåra höra?

  • Linum

    Bauti: Hurrar för dig och dina cm!

    Vi ska börja pilla lite med häftena snart. Bestämma sånger, layout, gästpresentationer etc. Vill ju gärna trycka upp dem, men det blir ju såååå dyrt...

  • Nides

    Addiz: Jag har fått klänningen. Den är super nice. :) Men alldeles för stor runt bysten. Men jag har bokat tid hos samma sömmerska som resten av gänget här för att lägga in det, vilket jag trodde var igår men det är nästa vecka!!! hahahaha

  • Nides

    Miss P: 4 kilo är ju skit bra!!!
    Grattis!

    Bauti: Nu kan du gå till läkaren och visa han hur mycket du har gått ner... hi hi
    Grattis..

  • MissPhoenix

    Nides- vem är egentligen den berömda sömmerskan? ALLA här pratar om henne men jag har inte riktigt fattat vart hon håller hus....

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4