• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Miss P: När min tärna ringde igår (vi satt i bilen så jag hörde ju lite) så sa först sambon något om vår videokamera... sedan började han prata "konstigt". Typ... "ja... så kan det ju vara, men det är ett problem med det där".... Svårt att förklara, men ni fattar nog... så jag sa till sambon efteråt att det va konstigt att först så ringer bestman till honom och skulle tacka för födelsedagstårtan dagen innan och fem minnuter senare ringer hans tjej (min tärna) Sambon visste inte riktigt va han skulle säga så jag gav honom en utväg... jag frågade om hon kanske var på jobbet och det var hon ju "helt plötsligt"! Hehehe! Sedan frågade jag sambon om de skulle köpa en videokamera eftersom hon "frågat" så mycket om den... HAhahahah! Undrar om han fattade att jag fattade? Hihihi! Jag plockade iaf. fram mina "blonda" gener (ursäkta alla blondiner) och spelade dum! *skratt*

  • Ab fab

    Som ni märker har jag absolut ingen arbetslust idag. Jag bara surfar runt, skriver listor o annat larv.

  • MissPhoenix

    Tezz - som en vän sa till mig en gång - "Jag kanske inte är blond, men jag är dum ändå! "
    Jag fattar preeeeciiiiiis hur du menar.

    NÄr jag frågade min mamma om hon kunde ta lilleman den lördagen då jag trodde min hippa skulle vara sa hon " jag hade aaaaldrig varit säker på det. För du vet att dom kan komma när somhelst......"

    DÅ visste jag precis att det var då!

  • Nides

    Ska till Format en sväng nu.. De har ju semesterstäng och har bara öppet idag mellan 11-14. Vissa har itne fått sina inbjudningskort ännu ju.. hahhha snacka om sista minuten. hi hi
    Men då vet iaf om att det är bröllop!

    Så tjingeling så länge... Vill ha nåt från format får ni höjta till!!

  • MissPhoenix

    Nides- har format semesterstängt???? Bara öppet idag mellan 11-14?? Ska inte ha något där idag men kan du inte kolla om dom har tjuvöppet något mer under sommaren?

  • Puman-prinsen

    Nides - Vänta!! är det sista dagen som det är öppet??? på format?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4