• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • anne på grönkulla
    Kan bebisar bara ha kläder för "rätt" kön? Jag är så präktig att jag anser att bebiskläder är rätt könlösa - men så har jag inga egna barn heller...
  • Oms

    Kära Omsan mår bra;) vågar knappt säga det men alla grav besvär börjar försvinna och jag börjar känna mig levande igen! så hoppas hoppas det håller i sig så at jag kan börja träna och äta rätt igen!

    idag har jag redan gått 5.000 steg då jag gick ifrån blodprovtagningen till jobbet! heja mig! ska se om jag inte ska ta mig en promenad i em oxå!

    TUbbies! - kan du promenera idag?

  • Telemarkgrrl

    Jaha, var det "bara" blodprovskoll du var på.

    Komma och kräva att ni ska ta reda på könet, sicka kompisar! Och för en sån löjlig anledning som kläder, tycker att det där med tjej- och killfärger på kläder är lite löjligt. Fast jag skulle kanske ändra mig om nån stack ner huvudet i min barnvagn och sa "åh, vilken söt liten kille" bara för att min dotter hade blått på sig. :D

    Pffffff, det är väl upp till var och en om man vill ta reda på könet i förväg?! Jag skulle helt klart göra det, jag har aldrig förstått vitsen med att vänta på någonting som man kan öppna eller få reda på med en gång. Men det är jag det. :):)

  • Oms

    Anne! klart bebisar kan ha alla möjliga kläder, men i det här fallet rör det sig om två mammor till två små princessor så det e mkt flickigt mode o allt m blommor och i rosa o lila typ, alla bodys har volanger och alal stumpbyxor har röda små hjärtan typ och nej, det vil jag inte ha på en kille om det skulel bli det! (och säg den man som skulle vilja det, haha)

  • viktualia

    Zozo - fniss fniss... klädstorlekar är en konstig bransch! Själv beställde jag en ny scoutskjorta igår och jag vågade ta en liiiiite mindre än vad jag skulle satsat på annars... (beställde på nätet, kunde inte prova)

    Omsan - *SPÄNNANDE* både med dotterns kommande syskon nr 1 och med ditt bidrag till samma skara!!!

    Anne - jag är med i din klubb vad gäller åsikter om bebiskläder!

  • Oms

    Heeeeej förresten! *att det ska vara sååå svårt att komma ihåg o hälsa, haha*

  • anne på grönkulla

    Hejhej *en till som inte hälsat, men som smygläsare är man kanske förlåten?*

    Näe, jag förstår. Men det vette tusan om jag skulle vilja ha sånt fluff ens till en liten tjej!

  • Zozo

    Vickan - Jaa, jag är helt övertygad om att de gör kläder mindre och mindre! nej men allvarligt, när jag provar skjortor och bara far i armen till armbagen da far jag SPEL! Saaa fet är jag verkligen inte! Och saa smala BLIR helt enkelt aldrig mina armar.. suck! Far väl ga och köpa blusar hos BodyBuildersClub eller nat... De kanske har skor med? ASG

  • Oms

    fast jag tycker nog att man inte kan ha alla kläder unisex, jag menar när många av plaggen görs för att man ska se vilket kön det är (ofta är det bara kläderna som visar det i början då man inte kan se på bebisarna om det är en kille eller tjej)

    jag tycker att alla barn kan ha alla färger men det är applikationerna och modellerna som ställer till det.

  • Telemarkgrrl

    Omsan, jag borde promenera men istället ska jag dricka vin med en kompis! :) Men jag kan resten av veckan, du då? (Jobbar fredag men kvällen går bra.)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4