• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    Omsan - själv prenumererade jag på KP från 8 till 17 års ålder.. hi hi hi

    *håller ALLA tummar* hoppas att lägenhetssnurren löser sig och så att ni får flytta snart!!!!

  • Oms

    Jag vill inte jobba! ska gå hem kl 3 idag tänkte jag, vill bara vara hemma m min man och inte på det här stora kontoret:) sen har jag sovit lite inatt, vi somnade väl runt 2 eller så och sen upp kl 7... sen att jag sov på soffan mellan 20-21 och 22.30-00.00 e en annan sak;)

    men måste väl fixa iordning mig för 50-årskalaset i kväll, ser om jag hittar ngt kul att sätta på mig, funderar på kjol men måste nog shoppa stayups eller leggings först... visst är det jobbigt att planera en utstyrsel när man inte ens är på humör för att gå?

  • Oms

    tack Vickis Pickis - då kanske du håller mina tummar oxå för jag kommer säkert att glömma bort det;)

  • Telemarkgrrl

    Sis - "Från båda hållen råder nog ganska ofta en famlande idé om att det inte finns nåt nedanför midjan hos de andra." Vad menar du?! Skulle mina FÖRÄLDRAR ha något nedanför midjan?! Det VÄGRAR jag att tro på! Jag är övertygad om att jag är resultatet av en jungfrufödsel.:D:D

    Mugglan - föga anade nog din mamma när hon höll sitt lilla peptalk att det skulle dröja mer än 20 år innan du blev på smällen. ;);)

  • Oms

    Ja men visst är det hemskt när man får höra saker om ens föräldrars tumlande i sänghalmen - nu när mina päron är skilda så tror ju min mor att vi kan prata om allt - och hon gör det oxå!:O jag vill inte veta hur min pappa är i sängen eller vilken sexaptit han har eller vad anledningen till viss tjurighet är...

    min dotter vill nog inte heller veta om vad jag o min mkae pysslar med när hon inte är i närheten, än så länge går det bra at meddel utöknign av familjen men tänk om vi får ett barn till när hon låt säga är 15 år... då blir det nog svårt

  • Oms

    Girls! nu tackar jag för mig,

    ha en trevlig helg allihopa!

    Kramisar

  • Sister of the Night

    Tellis - MOAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!! *avgrundsgarvar rått* Tänk att DET, just DET påstår min sambo också!! Han kan under inga som helst upptänkliga eller synbara möjligheter i sin vildaste fantasi FÖRESTÄLLA sig något ens tillnärmelsevis så vridet, snefuckat (aaaahhh... hahahaha) eller totalt världsfrånvänt som att han PÄRON skulle ha haft sex någon endaste gång under hela den passerade världshistorien :D :D :D

    Det roliga var att en gång -för ungefär tusen år sen-, så vidrörde svärmor (i ett lite festligare sammanhang inkluderande glas om ni hajjar galoppen) att hon och svärfar.... Det hela var inte särskilt djupgående eller märkvärdigt tyckte jag men jag tyckte däremot att det hela var lite rart sådär, så jag fick nån idé om att vidarebefordra infon till sambon...HÄPP! Där stötte man på patrull minsann :D :D :D Därom ville ha ICKE äga kännedom.

    Tja, det var faktiskt i den vevan jag insåg att detta var ett MYCKET tabubelagt ämne för hans del *tokfniss*

  • Sister of the Night

    Hmmm.... efter att ha läst Omsans MYCKET förtydligande utlägg så får sambon plötsligt en helt ny förståelse från min sida.... Det LÄT inte vidare kul faktiskt (även om jag skrattar rätt gott här :D)

  • viktualia

    Sis -

    Att mina päron har ett sexliv är jag inte så förundrad över. Däremot undrar jag hur det gick till när mamma och moster avlades.... hur i HELA friden kan mormor och morfar haft sex?????

    Och dessutom nere i tropikerna och med mormors hygiennojja.. näeeee det är ofattbart!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4