• janson77

    Pilates, kanon träning hemma!!

    Ville bara gå in och skriva och rekommendera Pilates träning hemma, man slipper gå iväg till gym, man bara lägger sig på några handdukar/filtar och kör!!

    Jag köpte från discshop.se två Pilates dvd, bla en som heter MTV Pilates, och attans va jobbigt det var, och rejäl träningsvärk efteråt.....Man kan köra program på 30 minuter eller 60, man väljer själv.
    Vissa övningar är krångliga till en början, men man får försöka göra så gott det går, iaf nåt liknande

    Jag är en sån som avskyr att gå på gym och behöver verkligen gå ner i vikt, detta är kanon!

  • Svar på tråden Pilates, kanon träning hemma!!
  • ladymarmelade

    Vågar man skriva det här?

    Jag är lite paranoid när det gäller nedtankning, inbillar mig att jag ska åka fast om jag ens bara säger det högt :D

  • janson77

    Äh, hur stor är risken. Dom satsar nog mer på dom riktiga "hackerserna" , som har hur mycket som helst att dela ut, lilla mig bryr dom sig väl inte om tänker jag, men visst är jag oxå lite nojjig ibland

    Var särskillt försiktig med svenska grejer

  • ladymarmelade

    janson77

    Jo jag vet :D :D :D Risken är väl lika stor som chansen är att man vinner 5 miljoner, så du har nog rätt.
    Hoppas att jag också bara är en liten obetydlig del i mängden.

    Vi använder DC++ för att tanka hem grejer :)

  • janson77

    Fast visste skulle det vara retligt att "åka dit", hamna i finkan, hua.....

  • ladymarmelade

    Finkan :D :D :D Ja fy fabian, där vill man ju inte sitta.

  • Fiafria?

    Men då kanske man kan ta med sig sin skiva och pilata i cellen... :)

  • ladymarmelade

    Fiafria?

    Ja hahahaha!!!! Vilken bra tanke :D Något gott måste väl ur ont komma eller vad heter...
    Nu känns tanken plötsligt inte så skrämmande längre, om jag får ta med min bootcamp dvd till finkan :D

  • ladymarmelade

    Plötsligt fick ni det nästan att låta som något...snuskigt :D

Svar på tråden Pilates, kanon träning hemma!!