• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • janos

    God morgon!

    Idag är jag leeeedig. Solen skiner på en klar blå himmel.

    Tyvärr måste jag nog in till stan och kolla på jobbar byxor, så att jag slipper jobba i ett tält mer.

  • janos

    Jodå, bilder finns, men vi måste hitta en skiva med bildprogram till den nya datorn. Med översättning betyder det att det kan ta lite tid

  • mammacatta

    Det är en bra dag att shoppa på janos!

    Jag har varit på amv idag. Traumatiskt för stackar Ludde - mamma ska jobba!

    Inte alls traumatiskt för mamma som varit hemma i fleeeera ååååår. *latkorv anmäler sig*

  • janos

    Hmmm, bra dag att shoppa på!?!?! Finns det sånna

    Jag fick till slut tag på ett par byxor, efter att jag hade besökt HM, Kappahl, Lindex, Polarn och Pyret, Åhlens, Barnvagnen, Guppi (tror jag att den heter) och slutligen nästa Kappahl, där jag slog till. Byxorna kostade 349:-, men med lite rabatt kuponger så betalade jag 244,50.

    På vägen hem besökte jag Barnens hus, som hade Boob, men bara toppar och inga byxor.

    *puh* Shoppa är verkligen inget för mig

  • janos

    När, var, hur ska du börja jobba mc? Var det en intervju du var på?

    Grattis får man väl passa på att säga oxå

  • äntligen på väg

    Tjoflöjt!
    En hormonbomb har slagit ner på mig!
    Har ploppat upp massa finnar i hela ansiktet och en på ena armen och tre på ena låret!!! Vad är det som händer?? Känner mig allmänt svullen och lätt illamående oxå. Hade jag inte vetat är det är som det är med min kropp så hade jag misstänkt en graviditet. Fast skengraviditet är ju ett vanligt förekommande tillstånd i den här kroppen så det är väl nåt sånt som spökar .

  • äntligen på väg

    Kanske är det sista av alla hormonmeducinerna som går ur kroppen?

Svar på tråden Äntligen fredag del 8