• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Cybermamman

Jag vill inte överdriva men det finns ALL anledning att vara avundsjuka på oss. Bara så ni vet

Det
    var
    bara

fantastiskt
    kul.

Kram alla goa vänner, ni som var med med hela kroppen och ni som var med oss med själen.

När åker vi nästa gång

Nu måste här tokjobbas.

PS! Jag har ätit i helgen för er som inte kunde komma oxå

• Hilde

Jag är fortfarande mätt

Fast en av anledningarna till att matlusten försvann var nog tyvärr den bedrövliga lunchen igår. För er som inte var där... jag och MC och CM år lunch och jag beställde någon sorts kinagryta. Jag tyckte den såg lättsmält och god ut med mycket grönsaker. JAG HADE FEL! Den smakade så mycket surt burkspad att jag fick gå tillbaka med den. Väl framme i kassan försökte en ganska illamående Hilde få retur på pengarna. Nähä det ville de inte för de hade inga dåliga grönsaker i sin mat och så var det bara. Däremot kunde jag få en ny portion av samma rätt. Hmmpfrrr som om man vill äta mer när man mår illa. Ja ja... vanligtvis är jag snäll och medgörlig och brukar gilla mat, men det här gav mig ett rejält morr i halsen.

Hur som helst så har jag haft jättekul och fick mig en trevlig shoppingspatsertur på "stan" occkså. Önskar bara att jag hade haft lite mer pengar för att handla också, men, men det får bli nästa gång.

• Gable

Vilken urkul träff!!

Maken hälsar så gott till er alla, han tyckte det var jättekul att träffa er också. Även om han inte riktigt tror på historien att MC viftade med armarna så att vinet åkte ur utan han tror mer på teorin att frun dansade på bordet och sparkade ut stackars MC's vinglas.

Han är rätt rolig när han sätter igång med sina teorier

Vi måste ses snart igen!!!!!!

Är det någon som har hört av Janos? jag är lite orolig för henne. Inte blev det bättre av att jag drömde på natten att hon blev kidnappad på vägen hem.

Janos! HÖR AV DIG!!!!

• Rystall

Hej Flickor!

Tack så väldans mycket för en underbar helg. Det var så kul. Flyget hem gick dock lite långsamt när man längtade så till den "lilla mannen"

Jag vill iallafall ses igen.
    Kram

Ps och kram tillbaka APG!

• mammacatta

Men anne, du var ju där! Jag har bildbevis ju!

Skulle bara skvallra att svåris ringde nu och undrade hur det var.
    ???
    Efter MÅNGA månaders inte-undrande så ringer hon NU. Sen undrade P hur det var att vara så misstänksam mot alla.

*SUCK*

Jag undrar åxå hur det är med janos - hon såg senast traska ut från ett berg av mat. (min upplevelse av bordet på grek-turken)

Jag åt samma mat till lunch när stackars hilde plågade i sig burkmaten. *mumma*
    Hande nog lite svårt att relatera till hennes plågade min - jag åt ju meze...
    GOTTGOTTGOTTgoooooooooooootttttttttt!
    Ska gå dit igen. FÖR gott för att inte komma en gång till till min mage.
  • Cybermamman

janos meddelade att hon kommit ordentligt fram visa smsm under sena kvällen. Det kan vi som var vid våra sinnens fulla närvaro intyga. De som var vid sina fulla sinnens närvaro kanske behöver påminnas

• Cybermamman

Jag vill bara förtydliga att i stort sett alla var vid sina sinnens fulla närvaro

• Gable

Skönt att hon inte blev kidnappad!

CM - alla som inte dansade på bordet

• mammacatta

Jag ska genast sluta dansa på borden. Man får så dåligt rykte då. "Hon spiller vin"-rykte.
    Dåååååååligt.

• mammacatta

Nu ska jag visa er en sak. Jag har aldrig gjort så här förr eftersom jag är nerlusade med dyslexiker hemma så jag är härdad, men detta tog priset. Det är... oläsbart.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m18809589.html
    Andra inlägget. ,,,,,,,,,,,,, osv

Svar på tråden Äntligen fredag del 8