• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Hilde

    Tack! det lustiga var att jag inte hade en susning om den omkörningen Flåååt!

  • janos

    Jag ser fram emot kryp och tåtripp, bara jag får vara hemma ett tag. Jag är så less på jobbet just nu

  • janos

    Jag måste erkänna att jag var och provade byxor ,av den växande sorten, igår. Jag insåg ganska snart att dom var för stora. Mina arbets byxor är numera två nummer för stora och ser ut som tält

  • Hilde

    Z har tömt en kaffekopp på min numera inte så vita matta. Hon har naggat lite färg av sockellisten, trillat, skrattat och nu ser hon ut att ha somnat över gåstolen. Ska nog hjälpa henne i säng.

  • janos

    Jag fick en känsla igår. Jag tror att det blir en kille

    Fråga mig inte varför, men det bara kändes så

  • janos

    Nu måste jag få i mig lite frukost. Vi ses senare. Kram på er. Hoppas att ni får en underbar dag.

    Här skiner solen redan och plus graderna bara stiger

Svar på tråden Äntligen fredag del 8