• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Cybermamman

    Du kunde till exempel ha provat ut några raffiga skodon, investerat i en ny matta eller nåt.

    Jag tycker att lönesättning är upplagd på ett helt felaktigt sätt. Lönen skulle vara omvänt proportionell mot arbetsinsatsen. Ponera att jag jobbar två timmar i veckan. Då har jag jättemycket tid att shoppa, men tycker ni att man med dagens lönepolitik har en ersättning som motsvarar tiden jag har att lägga ner på investeringar som skulle få fart på landets ekonomi. Näppeligen. Men de som jobbar jättemycket dom har pengar. När ska dom hinna göra av med alla dom är det tänkt

  • Cybermamman

    janos har säkert många fina bilder från helgen *väntar med spänning*

  • mammacatta

    Happ. Det är inte med MIN kamera jag tog den bilden... Sneglar på tex CMs mobil...
    Jag VET att jag brände av en bild på alla och RnR där anne förekom på ett kort.

    Men jag har en fin bild av Rystall med pojkarna i bakgrunden. Man ser tydligt att det är DE åxå.

  • Cybermamman

    Men alltså menar du att jag ska kunna reda ut hur man sladdar ihop kameran med datorn. Är du inte riktigt fisk?

    Jag köper en ny när den är full så jag får plats med nya bilder. Du får allt komma hit om du ska titta på dig igen

  • mammacatta

    *skratt*
    Du kan sääääkert mejla bilder till dig själv. Det kan min, men jag har inte fixat det än.
    Har försökt, men inte fixat.

Svar på tråden Äntligen fredag del 8