• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Hilde

    Godmorgon. Lilla Hilde somnade som en stock tidigt igår Fast är fortfarande snortrött. Har morrat åt både make och dotter på morgonen. Nu har jag krupit ihop i ett hörn av soffan. MÅSTE få lite egentid iallafall i fem minuter!

    MC är det där ett objekt ni är intresserade av? Om ni är det så... ja det är en industrifastighet. M.a.o. tar det tid att få tillstånd för att göra om det till bostad. Man får inte bosätta isig i en industribyggnad. Inte alla mäklare som har koll på det heller.

  • janos

    Godmorgon tjejer!

    Vad skönt att du fick sova ut Hilde! Hoppas att du får lite fler minuter än dina fem i soffan. Hör av dig annars, så kan jag vakta maken och Z, så att du får vila

  • äntligen på väg

    Hej hej!
    *Kikar hastigt in*

    Är på väg till träningen nu. Ville bara tala om det. Att jag ska träna alltså. Inte för att ni ska tycka att jag är väldigt redig eller så. Ville bara lixom tala om det...träning alltså...lördag morgon som det är.

  • janos

    Vad duktiga alla är:

    Hilde spacklar trapp

    Äpv är och tränar

    Janos sitter och betalar firans fakturor, innan det är dags att åka och jobba

    Rystall och mc sitter säkert och löser melodikrysset

    Vad gör ni andra idag?

  • janos

    Vi har bestämt oss för att åka till svärföräldrarna en snabbis ikväll. Det tar fyra timmar att åka dit (suck)! Jag jobbar till kl 18.30, så vi är inte där förrän sent ikväll. Sen är vi med dom imorgon och åker hem på em

    Anledningen??? Vi tänkte berätta för dom om pyret, innan påsk

    Sen när vi kommer hem, så ringer vi min pappa. Då vet hela familjen om det. *puh*

  • mammacatta

    Va roligt janos!

    Jaså hilde, det säger du? Bra att veta- Iofs sa P att det var så, men jag trodde inte att det skulle vara ett problem eg.
    Det är ju ett gammalt stall, vet inte om det påverkar.
    Hur svårt är det då? Tar det flera månader eller räcker ett besök av nån på kommun?

Svar på tråden Äntligen fredag del 8