• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Hilde

Tjötar jag med samma visa (Till Gable)

*vinkar*
    Hejsan underbara gable!
    Tråden är inte samma utan dig!
    *kram*
    Hoppas du vill komma, det blir SÅ mycket bättre om du kommer åxå!

• Fru Cinderella

Tack för gå-bra-vibbarna men jag klarade inte provet.. vart underkänd med några hundradelar.. hade 74,6% och man ska ha 75% för o vara godkänd :(

Jag var den enda av 10 som inte klarade det.. förstår inte vad som hände.. hade pluggat massor och kan HELA pärmen.. men på provet blev allt bara fel.. fattar ingenting just nu.. allt känns bara förjävligt. Har spenderat tiden sen jag kom hem från jobbet med att sitta i soffan och gråta.. orkar inte ens tänka på i morgon när de andra får börja ta emot samtal ska jag göra om provet.. och om jag inte klarar det då heller
    Vet bara inte vart jag ska ta vägen just nu.. vet inte riktigt vad som hände.

• mammacatta

Det är klart att du kommer att klara det!
    SÄKERT!
    Du är så bra, så du kommer att skriva 104% rätt, inge problem!!!

Ibland så har man ett lätt epelepsianfall och kan inte stoppa in tummen i vanten ens, andra dagar så klarar man matte A4 som en dans. Du får ladda med positiv energi, sen går det som bara den!

• Hilde

Cindy jag håller med MC. SJälv är jag en person som alltför ofta hamnat i total hjärnstrejk när jag skulle göra tester. Då får jag bl.a. lite svårt att läsa instruktioner och då går allt åt pipan.

• äntligen på väg

Gable: Kul att du kikade in. Vi saknar dig! *Kram*

Cinderella: Jag tror och hoppas att dom där fåniga 0,4 procenten kom på plats idag. Säger som dom andra: ibland tar hjärnan fikarast mitt under pågående arbete . *Kram*

• mammacatta

ÄPV, jag hoppas att du har ändrat dig, jag vill iallafall träffa dig!
    *kram*
    Som vanligt hoppas jag att alla ska komma, gable, anne, äpv och cindy med.

Nu sk ajag åka och jobba.

*que?*
    Jobba? Öhmmm... Måste man ha hela kläder som inte har spyor på sig då? Duger det med en inte alltför snorig tröja eller måste den vara ren...?

• Rystall

Det känns lite som tio små negerpojkar...
    åsså var dom bara nio

Jag vill ju träffa er alla!

• Fru Cinderella

YEAJ jag klarade det Med 85%

Sen började vi ta emot samtal idag.. gissa vem som toppade ligan med stormsteg?????

Lilla jag

Konstigt hur snabbt livet kan gå upp och ner ibland!

• äntligen på väg

Härligt Cinderella, grattis
    Visste ju att du var våran bästaste samtalsmottagare!!!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8