• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Cybermamman

Ja, grattis till oss.

*mumsar i mig en jättestor bit schwarzwaldtårta* Tack snälla janos!

Skall snart börja packa väskan. Hur känner vi igen varandra? På dom rosa st*vl*rn* kanske

• janos

Vi måste kanske höras av bättre om vem som kommer när till St.holm osv

• janos

Nu ska janos sova. Maken och kissen sover redan i soffan

Natti natti mina vänner

• Hilde

Hmm *tänker så det knakar* CM vi kanske ska ha namnskyltar

• Hilde

Eller be att någon taxichaffis står med en sådan där lapp som på flygplatserna med noterat "Mrs Fredag"

• Hilde

Eller rosa Gu**istöv*ar kanske är bästa iden hittils... eller.. *tänker vidare*

• Hilde

Godmorgon !

Ser att jag har stått för det mesta snacket ett tag... hmmpfrrr... kan det månne betyda att jag sitter framför databurken för ofta, eller att ni andra har roligare aktiviteter IRL ?

• mammacatta

Min mamma var här, jättetrevlig som vanligt...

Jag tror att jag kommer att känna igen janos, rystall och hilde, jag har sett ganska många kort av er. Sen reser jag i sällskap med CM, så där har ni alla! (väl? )
    Om gable dyker upp så tror jag att jag känner igen henne åså. Äpv är det sämre med, har bara sett bröllopskort med henne. Men hon har ju telefonnummer att ringa, sen får hon gå mot signalen eller nåt...
    OM hon kommmer - hoppas hoppas hoppas.
    Vi rullar ju in på centralen 13,30, samtidigt som hilde tror jag. Eller var det rystall? Den andra av er två är ju redan på plats och kommer dit iallafall den tiden.
    Janos kommer dit från krachlanda, hon får välan ringa när hon är på G om det är senare.

Har jag missat nån?

• Gable

Raringar! Jag kommer på lördag. Vart när hur?

Det ska bli alldeles fantastiskt, underbart och sanslöst roligt att träffa er allihopa!!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8