• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • äntligen på väg

Mysigt hus MC

Kul att kika lite på Hemnet, jag mer eller mindra bodde på den hemsidan ett tag. Hade sin charm att leta hus och drömma, men nu har vi ju fått tag i vårt drömhus, så det dröjer väl förhoppningsvis ett antal år innan vi behöver leta hus igen.

• äntligen på väg

Ang vuxenpoäng:
    Är det vuxenpoäng eller tantvarning när man kommer på sig själv med att köpa exakt samma tröja i olika färger för att det var en bra modell och exakt likadana byxor när ett par blivit utslitna?
    *ÄPV kikar försiktigt ner i shoppingkassen och slås av insikten*

• äntligen på väg

Gott Anne !

*Tar Anne under armen och vacklar fram, tanter som vi är *

• mammacatta

Jag förstår inte vad ni menar? Är det inte så man gör...?

• Hilde

Ha ha ha.. jag gör också så. Speciellt när jag hittar ett par byxor som passar. Då köper jag flera färger.

MC varför pelletsbrännare? Tänk på att pellets kan komma att bli en bristvara i framtiden. Priset på pellets går upp hela tiden. En jordvärmeanläggning t.ex. för en normal villa kostar nog inte mer än 70000 kr totalt. Min kostade 129000 kr men då är den dubbelt så stor som en normalvilla. Här ligger 750 meter slang i backen.

• Hilde

Oj apropå tant. Mit inlägg här ovan *tittar uppåt* var väl liite för många tantpoäng på?

MC hoppas du duckar för husnörden och är en förstående fredagis

• Fru Cinderella

Ledsen om jag inte vart här på två dar tjejer.. den här utbildningen jag har börjat med tar verkligen musten ur mig.. 8 timmars heltidsutbildning (I stilen lyssna och anteckna) och sen hem o plugga på det som vi antecknat.. har prov på det i morgon.. om jag får underkänt får jag inte börja ta emot samtal

Känner mig helt utanför verkligheten just nu! Återkommer nästa vecka!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8