• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • äntligen på väg

    Låter som en pärs det där Cinderella. Men du ska se att du klarar provet galant imorgon. Jag håller tummarna för dig!

  • Fru Cinderella

    tack sötisar.. nu ska jag gå o däcka i sängen.. har precis avslutat förhör på allt med sambon.. det gick faktiskt bra.. så har ni några frågor alls när er stundande bilbesiktning kommer har jag svaret (Hoppas jag ;))

  • mammacatta

    Lycka till cindy! Det kommer att gå FINFINT! *skickar bra-på-provet-vibbar*

    Jo, vi har konstaterat det vi åxå Hilde, men pellets är det enkla när man redan har olja. Jag tror åtminstone att det är därför P har snöat in på en sån.

  • Hilde

    Jag har jordvärme med olja som tillägg. Ligger en junt mellan pumpen och pannan bara Funkar finfint.

  • Gable

    Hej raringar! Aj äm älajv! tänker på er och orkar inte just nu läsa ikapp. Snart är det dejt i alla fall. Jag vet inte om jag kommer, det beror lite på andra omständigheter. Jag hojtar till.

    Förresten - vill ni se min vackra brudbukett (och mina snygga skor), tjuvläs senaste Amelia. Den är råååååååsa

    Over and out

  • mammacatta

    *vinkar*
    Hejsan underbara gable!
    Tråden är inte samma utan dig!
    *kram*
    Hoppas du vill komma, det blir SÅ mycket bättre om du kommer åxå!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8