• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • janos

    Maken är på sur plut humör idag. Usch vad man rycks med av sånt.

    -Inget är roligt. Man ska bara jobba och när man är ledig så har man inget man vill göra......makens ord.

    Jag tror iaf att det är en förkylning som ligger i botten och gör så att han känner så här. Vi får väl så hur det är imorgon.

    Tack för att man får gnälla av sig här

  • janos

    Vad trevligt att ni har fått träffas igen, mc och cm!

    Nu är det inte länge kvar tills vi får träffas allihopa. Kram på er

  • mammacatta

    Det är inte ens två veckor kvar ju!:D:D:D:D

    HURRA!

  • Rystall

    Hej mina söta vänner!

    Albin är i badet och då är det bäst att hålla sig därifrån om man inte vill duscha förstås

    Så därför tittar jag in en liten vända. Det skall bli en tidig kväll för familjen. Albin vaknade 06:20 och somnade om först kl 15:00. Känner mig nästan bakis idag fast jag inte är det.
    Kram så länge!

  • mammacatta

    *vinkar till rystall*
    Bad, är det samma som jacuzzi?

    www.hemnet.se/NPI-BuildFrames.asp&frames=2&pagesrc=search%2Fmaklarutbud%2FNPI%2Dlista%2Easp%3Ftype%3Dsok%26service%3Dhemnet%26action%3Dsok%26caller%3Dmain%26statisticsservice%3Dhemnettogp%26urval%3D1%26area%3D19%26kommun%3D227%26kontraktid%3D1%26boendegrupp%3D1%26boendetypid%3D100%2C101%2C102%2C103%2C104%2C105%26agandeformid%3D100%2C101%2C102%2C103%2C104%2C105%2C106%2C107%26prismin%3D0%26prismax%3Dmax%26nrofrooms1%3D0%26nrofrooms2%3Dmax%26livingarea1%3D0%26livingarea2%3Dmax%26avgiftmin%3D0%26avgiftmax%3Dmax%26prod%3D0%26visning%3Dno%26daysago%3Dmax%26pagesize%3D20%26order%3Dkommun%2Comrade%26searchview%3D1%26page%3D1%26&statisticsservice=hemnettogp
    Hur blir detta?

  • mammacatta

    Jaha, sådär.
    Då ska man gå till 5e sidan och kika in Nävsta.
    Sen tycker man till om Nävsta här i tråden. *hoppas*

  • Rystall

    JAg är inte så förtjust i väggpanelen, men det kan man ju göra nått åt . Ligger väldigt vackert.

    Är det erat drömhus? Billigt.

  • Hilde

    MC det där ser ut som ett bra hus Sådana där paneler är snygga målade

    Jag är föresten tillbaka till internätet igen. Jag har varit utan Firefox var tvungen o använda ett knaggligt uselt explorer Usch säger jag bara. BT fick jag inte igång där överhuvudtaget.

    Annars lever vi och mår bra. Jag fick ju syrligt ont i magen förra gången jag skrev här, men det gick över. Misstänker faktiskt att det kan vara lite gallproblem. Jag får väl ta mig till den förbannade värdcentralen om det återkommer. Det är så svårt att få tider där att jag nog drar mig typ tre veckor längre än jag behöver innan jag söker för något. Man blir så ledsen av att aldrig kunna komma till läkare när man söker. Det känns så vansinnigt U-land om ni förstår vad jag menar. Och ändå säger de att vi har bra sjukvård... men inte den sorten som handlar om vanliga normala åkommor som en vanlig normal allmänläkare ska titta på.

Svar på tråden Äntligen fredag del 8