• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Gable

    Trevlig resa Janos!

    Är fortfarande vaken, jag är själv chockad

    Titta vad jag hittade i vår allra första tråd!!

    2005-03-18 18:48 Cybermamman

    Låt oss leva efter mottot:

    Livet ska INTE vara en resa ner mot graven med målsättningen att anlända säkert i en attraktiv och

    välbevarad kropp, utan snarare sladda in från sidan med chokladkakan i en hand och vinet i den andra,

    med en kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigt utsliten, samtidigt som man skriker:

    "WOO HOOO! Vilken jävla åktur!!!"

    Det stämmer rätt bra på oss fredisar, eller hur?

  • Fru Cinderella

    *Jag höjer pavan med vin och skålar tappert med handen på hjärtat och stolt blick i skyn*

  • Fru Cinderella

    God morgon *Kikar sömndrucket upp från tangentbordet*

  • Rystall

    Jag har nog missat nått. Ni får uppdejta mig. Vad hände med fredagsrestaurangen? Grek/turk? Vad är det..?

  • Rystall

    Puss på er snyggingar på Alla Hjärtans Dag!

    Glöm inte att bada i Champagne och rosenblad idag!

  • Fru Cinderella

    Rystall

    Åhh.. bada i champange.. det vill jag göra

  • Gable

    Rystall - CM hade på förslag "en halv grek och en turk" som restaurang på vår träff. Grekiskt låg i topp på önskelistan och därför undrade jag om jag ska boka den restaurangen.

    Ha alla en alldeles fantastisk underbar alla hjärtans dag!

    Kram!!!

  • mammacatta

    *harkel*
    Nu var det ju JAG som hade halv grek på förslag. Men hallå, det kan ju inte vara lätt med två norrländskor som kallar sig morsa båda två och dessutom har träffats på ikea fleeera gånger...

    Jag hade flera anledningar till trollvarningen, bara själva uppnosigheten var en. Sen RK, naturvårdsverket och feminist? Vid 21? Och giftassugen? OCH flirtig?

    Jaja.
    Jag tycker iallafall att man INTE ska mata troll.

  • mammacatta

    *skålar*
    Det ser ut att bli en lagom trevlig och alldeles lusfattig alla hjärtans dag...

Svar på tråden Äntligen fredag del 8