• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Gable

    Skönt att du inte var ensam igår Äpv!

    Har tänkt på dig *massor av kramar*

  • mammacatta

    Nää äpv, va trist.
    *skickar några kramar*
    Jag hoppas att du kommer iallafall, du vet att du blir saknad om du inte är där!

    Jag tror att anledningen till att vi berättar här men inte för IRL-folket är för att vi har inga förväntningar eller moraliska påtryckningsmedel. Vi berättar här och alla blir glada eftersom det är vad vi vill ha av varandra.
    Vi berättar "hemma" och får en skopa ovett, två doser moralkaka och tre-fyra beska kommentarer.
    Sen kommer kanske lite glädje för din skull, men det är kryddat med avundsjuka och har en besk bismak av "varför gjorde inte jag så när jag var ung".

    Så är det för mig iallafall.

  • Hilde

    Mammacatta du är en vis quinnaa!!!

    ÄpG jösses vad jobbigt! Skickar kramar till dig för jag vet inte hur man skriver sånt här i ord!!! Jag begriper att det känns jättejobbigt och samtidigt blir jag lite stum, eftersom jag nu inser att jag hört till de lyckligt lottade. Massor av kramar!!!!!!!!!!

    Gable grattis på dig! Märkligt att både försöka skicka tröststöd och gratulationer i samma inlägg... men så får det bli.

    Nu ska jag och Zilla på besiktningsmöte på BVC... hon har en tand att visa iallafall... och så är hon ju en gefla krypbebis och försöka stå o gå runt bebis numera.... jäktigt värre. Det är därför jag inte orkar surfa alltför mycket numera. Fast jag kommer in o läser av när jag kan... men orkar/hinner inte alltid skriva.

    KRAM!!!!!!

  • äntligen på väg

    Hej hej.
    Idag känns det lite bättre igen. Tur att man har ett jobb att koncentrera sig på! Hade samåkning med en kollega på förmiddagen idag så jag var tvungen att skärpa till mig. Sen när jag skärpt till mig under hela förmiddagen så hade den värsta dysterheten ju lagts åt sidan och det kändes ju fånigt att plocka fram den igen, så jag fick gjort en riktigt bra eftermiddag på jobbet oxå. Och när jag kom hem klarade jag tom av att ringa mina föräldrar och tala om hur det gått. Utan att börja lipa!

    Och nu har jag bokat tid för ett träningspass på gymet, redan idag!

    Tack för alla kramar! *Kramar tillbaks*

  • äntligen på väg

    Maken kom hem med vinterkräksjukan för en stund sedan . Vet iofs inte säkert om det är vinterkräksjukan men det verkar så. Han är riktigt kass .

  • janos

    *skickar en hel lastbil full med kramar till herr och fru äpv*

    Jag beundrar dig så äpv, du är den starkaste personen jag "mött"

  • Cybermamman

    Sitter här och hoppas att det i slutet av mars kanske är lite, lite varmare och lite, lite mindre snö ... vad tror ni om det

Svar på tråden Äntligen fredag del 8