• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • mammacatta

Nej fy tusan för kräksjukan.
    Tack för kramen, och flyg säkert. Du har väl packat?

• Gable

Tack så mycket MC! Jo det verkar som om det var det som gjorde det. Maken är nog väldigt nöjd med sig själv just nu

Det är jättekul, men väldigt, väääääääldigt overkligt. Du får dricka min andel vin när vi träffas för jag får ju inte.

AAAAAAAAAARGH! Inget vin på flera ååååååååååååår!!

Förresten, det där låter som min svärmor.

Svärmor - vad tycker ni om mina nya mattor?
    Jag - humm humm humm...
    Maken - ja, jag gillar dom inte. För mig är det är tantmattor.
    Svärmor - tantmattor?
    Maken - ja, såna som gamla tanter har.
    Jag - säger icke ett ord. Rör inte en min. Helt tyst är jag. Står som en saltstod.

10 minuter senare....

Svärmor - jaså du Gable, du tycker att mina mattor är tantmattor. Ja, vi har ju VERKLIGEN inte samma smak du och jag...

AAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRGGGH!!!

• anne på grönkulla

Suck. Här är det ju inte mina päron utan makens, t o m mormor frågade häromdan (utan ledande frågor, helt oprovocerad) efter att ha träffat dem om de inte var snälla mot min man....

• Gable

Usch. Stackars herr ApG! Hoppas din släkt är snällare mot honom.

• anne på grönkulla

Nä, jag har inte packat än, tänkte göra det ikväll. Men det är lite lättare när man ska åka tillbaka - då ska man bara packa allt det man har - inte välja (det är det svåra).

Men det är fascinerande - det kan ta mig hur många timmar som helst att få ner ett ombyte underkläder, en fräsch topp, en sjal, necessären o en pocketbok i en kabinväska...

• Gable

Du har för många val, om du bara ägde 1 topp, 1 par trosor och en bok så skulle det ju inte vara nåt problem eller hur? Du kanske skulle sluta shoppa

• Gable

Hörni, *tjatar lite till här* ska vi träffas tidigare?

• Gable

Varför får jag en känsla av att jag är ensam här?

• mammacatta

Jag är av den bestämda åsikten att vi träffas så fort vi kan.:D
    De flesta verkar anlända runt 10, men vi glider ju in lite senare. Vi kanske kan slå följe ut till L tillsammans då och dumpa bagaget?

Å, va kul att vara gravid...
    Jag vill åxå.

Svar på tråden Äntligen fredag del 8