• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Gable

Står jag bakom en stor skylt syns jag inte. Folk kommer att titta på skylten och undra varför den rör sig. Sen ramlar jag med skylten över mig och då tänker alla, vad är det där för skylt som ligger och skräpar. Sen ser dom mig och tänker psft... En sån där UTELIGGARE! Sånt pack! Jojo, man vet nog hur såna är.

• Fru Cinderella

Gable

Så tragiskt det lät! Men om det är till någon lycka så kommer du nog göra dig väldigt bra som skylt

• Gable

Njae. Nån som känner mig kanske ser mig när jag ligger där och kravlar under skylten. Och så tänker dom - jahjaja, där ser man hur det gick för henne. Har bara en skylt att värma sig med

• Fru Cinderella

Gable

Så underbart tragisk du är.. du borde börja jobba för Våra Bästa år eller nått *skrattar*

• Gable

jojo... Du kan ju tänka dig hur domedagsprofeten Gable blir när hon verkligen sätter igång

• Fru Cinderella

Rätt tragisk kan jag tänka mig

• Gable

Guuuuuuuuuuuuuuuud så hungrig jag är!

13 minuter kvar innan jag får gå på lunch.

• Fru Cinderella

Tretton minuter kvar innan McLeods Döttrar börjar

Har inte jobbat på två dar :( Telefonlinjen ligger nere så jag har fått tvångsledigt *morrar*
    Inte lätt o jobba i kundtjänst när telefonen inte fungerar!

• Gable

Hoppla 11 minuter kvar.................

Svar på tråden Äntligen fredag del 8