• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • äntligen på väg

    Hej Janos .

    Köttfärssås och spaghetti till middag! (Dock framplockad ur frysen, maken är på tjänsteresa och det är tråktigt att laga mat om jag bara ska äta den själv.)

    Jodå, jag mår bra. Är så himla nervös bara. Testdag på söndag, men förra gången kom ju m tidigare. Började lite smått på dag 12 förra gången och dag 12 är idag!!!

  • janos

    Det får bli pyttipanna idag, men spaghetti och köttfärssås blir ett bra förslag för imorgon

    Jag gissar att det blir en lång vecka för dig. Jag ska tänka massor på dig och hålla alla tårna för din och makens skull. Jag beundrar dig och ditt mod. Kram på dig tjejen

  • Fru Cinderella

    I kväll blir det lax och räkor med wookgrönsaker och romsås.. sambon o jag firar 9 månder som förlovade

  • Fru Cinderella

    Visst, det är busenkelt..

    Bara wooka wookgrönsaker, kör citronpeppar på laxen och in i ugnen 20 minuter.. tina några räkor.. romsåsen köper jag färdig på burk antingen klosterfiskarns eller Willys egna.. superdupergott med ett glas vitt till (och utan också så klart ;))

  • äntligen på väg

    Kan av ngn anledning inte ringa eller ta emot samtal på den vanliga telefonen, fastän det är signal .
    Sen är kontantkortet slut i min privata mobil och min jobbmobil har ingen täckning här ute på landet. Så jag känner mig lite ensam och utelämnad. Tur att jag kommer ut på nätet iaf

Svar på tråden Äntligen fredag del 8