• Fru Cinderella

    Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

    Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

    dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Bluebride20??

    noomi..... nä, hushyra i så fall.

    Jojo..... jo, det är hemskt, men vi ska försöka igen

  • E2007

    Noomi:
    Vi gifter oss i juli nästa år. Hemma hos mig (västerås) som seden säger... och för att jag ville det. Min blivande är från jönköping men vi pluggar båda här

  • Noomi

    Jasså, är det sed... hade jag ingen aning om. Å andra sidan var det inte mycket jag hade koll på vad gäller bröllop innan jag hamnade här. :D

    Cinderella - Vilken dag blir det klänningsshoppande då? :)

  • Fru Cinderella

    Noomi

    Jag åker o shoppar klänningen den 25:e, har inte råd att lägga depositionen nu :)

  • Fru Cinderella

    nope.. inte den här gången... borta bra men hemma bäst

  • Noomi

    Så sant så! Tyvärr finns inte klänningen jag vill prova i stan, så för mig blir det resa av. :)
    Hade ni beslutat att ha vigseln där ni ska ha festen nu? Tyckte jag såg något om det...

  • Fru Cinderella

    Ja vi har preliminärbokat Sörstads herrgård den 28 april.. hela maj var bokad :( Men det var ett par som hade preliminärbokat den 5:e maj från stockholm som skulle ut o kolla på det nu i veckan.. hoppas hoppas att de tackar nej. Annars bokar vi 28 april.. så sörstad blir det i alla fall

    www.sorstad.se

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)