• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Lilla Li

    korall: Anlitar ni Fotoduo eller hur blir det? De där två tjejerna? Har de någon hemsida? Eller vad har de för adress?

  • Lilla Li

    Har ni förresten funderat nåt på det här med morgongåva? Jag har följande idéer men har inte bestämt mig än och vill ha fler idéer!

    - Lapptäcke att ha som överkast, varav en lapp är lite större och med vårt datum på
    - Lakan att ha under täcket och vika upp över om ni förstår, där det på den övervikta kanten är broderat vårt datum
    - En secret box
    - Någon häftig upplevelse, typ en helikopterlektion eller nåt
    - En tavla där jag skrivit en rad ur min dikt till honom, alternativt en rad ur vår låt

    Vad funderar ni då?

  • Lilla Li

    Jag kommer nog lite senare på onsdag! Eller går tidigt. Det beror på. Vi ska tydligen träffa vår kontaktperson på Götenehus efter jobbet där och diskutera om husbygget. Vet inte exakt tid men det får jag kolla upp... Men jag tänker absolut fika med er iaf! :)

  • Lillstumpan

    Lilla Li: Är det Susanne Westerberg på Götenehus?

  • Lillstumpan

    Vi var i kontakt med henne innan vi bestämde oss för en annan huslevernatör. Götenehus har många fina hus.

  • Lilla Li

    Lillstumpan: Aha. :D Vilka bestämde ni er för då? Vi är intresserade av att bygga på en tomt i Rogberga som de förmedlar, så vi har anpassat huset efter den tomten.

    Mötet blir förresten imorrn, inte på onsdag, så jag kommer vid 19:00 som vi sagt ändå. ;) *velig*

  • Andromeda

    Hej,

    Måste fråga, ni som provat klänningar redan både på kristina och MaNi,
    vart tyckte ni det var bäst ?

    Har hittat en jättehärlig men mkt dyr klänning att hyra, men funderar att försöka hitta något på MaNi istället..

    Hoppas det går bra för alla med planeringen, det var ett tag sen jag skrev inlägg ;)

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2