• lillprinsessan

    Umeå brudar!

    Hejsan alla blivande fruar från Umeå!

    Vilka är ni och hur går det med planeringen?

    Vore kul att kanske träffas...

  • Svar på tråden Umeå brudar!
  • Liah

    TigerLinn:
    Stadskyrkans är ganska liten, den sitter ihop med kyrkan så den kan ni ju kolla på när ni besöker kyrkan.

  • Liah

    Nu är det mindre än fyra månader kvar för min del. Gissa om jag längtar.

  • TigerLinn

    ok tack alla.. :) förresten är de några eller någon som vill träffas för en BT träfff?? i stan

  • TigerLinn

    öven om jag inte är så spceillt långt gången så skulle de vara kul... :) någon fler som e me på detta??

  • BrudJuli2007

    Hej!

    Jag blir oxå umeåfru nästa sommar... Kul att hitta fler i samma stad... Vi har precis börjat med planeringen. Vad mycket det är som ska fixas!

  • Liah

    Jag har precis sytt klart mantel, vantar och väska. Igår var vi och kollade på lokalen igen och träffade kocken.

    Sitter nu och fixar med inbjudningarna som ska skickas nästa vecka.

  • gladast

    TeresiaS

    Är lite nyfiken på hur det gick för dig, hittade du solist till vigseln?

  • TigerLinn

    ja börjar lite knäpp ja :) ja tittat runt på nätet och funderar mycket på hur våra inbjudnings kort etc vigsel program å allt sådant som ska göra själv. ja har ju en nackada sedan bil olycka så måste ju planera i tid å få en snygg å lätt tanke som jag kan genomföra genom allt.

    UMEÅ BRUDAR

    ska vi ordna ett BT träff på stan eller hemma hos någon? jag känner att de skulle vara kul å se vart alla ligger både ni som gifter er snart å ni som är just i början som jag :D
    få idéer :)

  • Eriks blivande fruga

    Jag är helt klart med på en "date" tillsammans! Jag tror att det är lättast om man träffas ute på ett café eller så... Tror attdet kan bli lite pinsamt att komma hem till folk som man aldrig träffat förr men det är jag det...

    Vi har prel. bokat fest lokal. Man känner sej lite vingklippt när man inte kan boka kyrka!! Sen så har jag hittat min dröm klänning men den är lite för dyr för vår ekonomi men jag kan kanske sälja den efter bröllopet??
    "Min" klänning kostar 6700:- hur mycket tänker ni betala för eran??

Svar på tråden Umeå brudar!