Umeå brudar!
Hejsan alla blivande fruar från Umeå!
Vilka är ni och hur går det med planeringen?
Vore kul att kanske träffas...
Hejsan alla blivande fruar från Umeå!
Vilka är ni och hur går det med planeringen?
Vore kul att kanske träffas...
Jag tror också att det blir lättast på ett café (eller liknande)..
Café låter bra. Jag är oxå gärna med.
Eriks blivande fruga: Min klänning kostade 6500:- den har varit uthyrd en gång, men ser ut som ny. kostar som ny 8700:-
Håller med om att det vore kul att träffas!
Eriks blivande...Att köpa en klänning är svårt, viktigast är att man känner sig vacker och speciell i den klänning man bär!!!
BrudJuli2007...När ska du gifta dig och var?
gladast:
Har inte letat så hår än, var på begravning för nån vecka sen där de hadde en kvinna som sjöng rysligt bra, har tänkt att kolla med henne.
Jag hänger gärna med på en fika
Min klänning "snavade" jag över på rea nere i Stockholm, 6200:- fick jag betala.
i kväll var vi jag å min m2b på konsert i Backen kyrkan. den var ju super fin :) men vi ska inte bestämma oss för kyrka än ska kolla in stads kyrkan i mgn å sedan är 2 kyrkor kvar som vi vill kolla på men backen kyrkan var fin den *frälst*
café är bra de me... men hur är de för er... antar att alla jobbar på dagara så lördag elle rne kväll... passar väl bäst???
TigerLinn: vi var också till Backenkyrkan i helgen, och vi har nästan bestämt oss.
Förresten, är det någon som har nån vetskap om präster från Ålidhems församling? Det är svårt att veta vem man skan välja till vigseln..
cosmic_cat: vart ska ni ha festen? när ska ni gofta er?
TigerLinn: vi ska gifta oss antingen i mars eller i maj, beroende på hur otåliga vi är
det är bara två veckor sen vi friade till varandra eller hur man nu säger så allt är som sagt inte spikat ännu. men vi funderar på att ha bröllopsfesten på ett ställe där vi inte behöver göra nåt, bekvämt men dyrt..
förresten, hur gamla är ni andra?
cosmic_cat: aha vi funderar på oktober eller septe,ber nästa år.. vi vill ha en billig lokad för vi ska fixa med maten själva.. vi försöker komma undan så billigt som möjligt..
ja e 21 å min m2b 30
Jag är 19, karl min 21. Jag kommer dock att hinna fylla 20 innan bröllopet.