Umeå brudar!
Hejsan alla blivande fruar från Umeå!
Vilka är ni och hur går det med planeringen?
Vore kul att kanske träffas...
Hejsan alla blivande fruar från Umeå!
Vilka är ni och hur går det med planeringen?
Vore kul att kanske träffas...
hej tjejer!
idag var vi på guldfynd och beställde våra förlovningsringar. det blev mycket billigare än vad vi trodde eftersom affären har en begränsad erbjudande att få det minsta ringen gratis. och sedan fick vi ytterligare rabatt eftersom min sambos finger var mindre än stl 18 och därför var hans ring 300 kr billigare!
just det, jag tänkte fråga om ni kan ge någon tips på en bra dj som är "affordable"?
Vi ska oxå gifta oss den 2 juni! Hur har ni bokat kyrkan? Man fick ju inte det förrens efter nyår eller har de släppt på det????? Brud-2007 vart ska ni vara??? Bliir nervös på om det är samma kyrka.... Vi har anlitat en koordinator till allt! ska bli skönt att ha någon att bolla med. Samt att slippa ha allt ansvar själv. Då kan man ju stämma nån om det inte blir som jag vill hihihi.
Eriks blivande fruga:
Det är ju genom pastorsexpeditionen man bokar kyrkan. När du kan boka kyrkan kan ju bara de svara på. Jag bokade kyrkan i mitten av augusti, men då ska vi gifta oss i slutet av februari.
Hej hej!
Jag är oxå en umebrud! :) Eller jag pluggar här men gifter mig i hemtrakterna 9 juni -07. Vad kul att de va så många som sku gifta sig i början på juni! :)
Hejsan! En till Umeåtjej som gifter sig 28 juli! :) Jag ringde pastorsexp och hörde och dem sa att under sommarmånaderna får man först boka efter nyår. Så synd... :/ Håller på och klurar på inbjudningarna. Ska göra mina själva och jag var på Sandbergs pappershandel och fick lite tips... Beställt stämplar på panduro.se! Kul! /Maria
Oj, konstigt att man får först boka sommarmånaderna efter nyår! Blir ju värsta ruschen för alla sommarbrudar :)
Jag bokade min kykra ett år i förväg och det gick hur bra som helst!
Det är så skönt att få boka och ha det klart. Knäppt! :/ Ja man få slänga sig på telefonen i januari! :)
Hej tjejer
Här kommer en till brud, bor i Umeå men kommer gifta mig i inlandet. Är det okej att hänga i tråden fastän jag inte gifter mig här, jag är ju Umeå-tjej. Vi har bokat kyrka, präst, festlokal. Maten har jag börjat oroa mig för.. Men mest funderar vi kring ringarna, vi ska byta ut förlovningsringarna och hade funderat på vitt guld men efter att ha hängt på BT så undrar jag om vi ska välja något annat material. Men då kostar det ju...
Palladium ska ligga ungefär i samma prisklass som vitguld har jag hört ...och det behöver man inte lämna in nu och då för att hålla det vitt. Hörde också att Guldsmedjan här i Umeå ska ha en smed som jobbar just med palladium. Gå dit och fråga en massa frågor vet ja!
Ruffselsnuffsan:
Va roligt att du hitta hit!
Vars i inlandet är det du ska gifta dig?