• Jupiter2

    Vänner Lund tråd 4

    Fick starta ny tråd! Hoppas ni hitttar hit!!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 4
  • Susanne, Lund

    Är du med i tidningen? Jag har ingen tyvärr så jag kan inte kolla. :(

  • jespers darling

    Hej alla!!

    Måste bara skriva av mig

    Min ena tärna ska gifta sig! Det är såklart jättekul

    Vi var och tittade på klänningar tillsammans med hennes syster och mamma igår. Och då pratar de om vad tärnorna ska ha på sig.

    Jag trodde då att jag skulle bli tillfrågad att vara tärna på hennes bröllop.
    Men hon ska ha sin syster och en annan tjej som vi gick på högstadiet med. Som bor i Göteborg och som hon inte träffat på nästan ett år.
    Är jag fruktansvärt dum som känner mig ledsen över detta...?

    Jag trodde verkligen att jag skulle bli tillfrågad...

    Men jag är visst inte värd den äran.

    Hon ska bara veta hur mycket jag ställde upp för henne när hon var tärna till mig.
    Jag rättade klädvalet till mina tre tärnor efter henne, eftersom hon hade den största storleken, och hon hade minst pengar så jag betalade en stor del av deras kläder.
    Är detta tacken
    Fy vad jag skäms över mina känslor, men jag kan inte hjälpa det.

    Det kändes som att anledningen till att jag fick vara med och titta på klänningar var för att jag har körkort och bil och därför kunde köra till butikerna

    Sorry att det blev så långt, kände att jag behövde ventilera mig lite

  • Åsa_79

    Jespers darling: Förstår dina känslor fullt ut jag menar du valde ju henne för att hon är en av dem som betyder mest för dig o då hoppas man ju på att man även är så betydande för henne, de är ju helt normala känslor du har, inget du ska känna dig dum för... tror alla hade blivit liak ledsna som du!!

    kram på dig

  • Susanne, Lund

    Hej

    Jag förstår att du blir ledsen. Man vill såklart vara lika viktig för sin kompis som hon är för dig men jag undrar...
    Enligt sed så ska inte tärnor vara gifta. Du tror inte att det kan vara nåt sånt bakom det och att hon håller sig till etiketten och tror att du förstår detta? En fråga bara eftersom jag själv håller mig till den regeln och har därför inte min bästa kompis som tärna pga att hon gifte sig förra sommaren. Jag antar att du kommer vara gift när hon gifter sig eller har jag fel?

  • pov

    JD

    Jag hade oxå blivit jätteledsen. Du borde nog reda ut detta innan bröllopet...

    Izunia

    Såg bilden i tidningen. Ni var så fina!!!

  • pov

    Vill oxå fika :)

    Onsdag skulle passa. Efter 18.00. Nån mer som tycker det låter bra???

  • Jupiter2

    Jag kan fredag, lördag, söndag, måndag. Men bestäm ni en annan dag om det passar er bättre. Jag har det lite körigt just nu med alla utvecklingssamtal.

  • Lund aug 2007

    Hej!
    Jag ska också gifta mig!
    Vad skoj med fler Lundabrudar!!

Svar på tråden Vänner Lund tråd 4