• Jupiter2

Vänner Lund tråd 4

Fick starta ny tråd! Hoppas ni hitttar hit!!!

• Svar på tråden Vänner Lund tråd 4
  • Jupiter2

Jag åkte till Vinslöv. Atelje MB. Blev jättenöjd!

• pov

JD

Innan du tacar nej till toasmadame grejen så tänk över det. Är faktiskt jättekul. När vi valde vårt toastmasterpar så valde vi personer som betyder jättemycket för oss. Vi hade blivit jätteledsna om de tackat nej...

• pov

Susanne

Hur har det gått med mopseriet?? Jag tog upp det här med valp med mannen igår och tro det eller ej men han sa inte nej utan att han skulle fundera på det. Är mycket nöjd med det svaret :)
    Nu måste alla hålla tummarna :D

Vilken dag pratar vi fika nu???

• Susanne, Lund

GUUD så söta! Hur ska man kunna motstå?

Mopsplanerna är lagda på hyllan så länge. Vi har lite fullt upp med att sälja lägenhet, besiktiga huset planera flytt m.m. Det lär nog dröja ett tag. Dessutom så håller jag på att jobba på mannen här hemma. Han är lite svår när det kommer till hundar. Han är uppvuxen med kennel så för honom betyder hundar bara ansvar, tid o jobb. Han behöver vänja sig vid tanken bara tror jag ;) Vi får se.

Vet inget om fika. Kan folk på fredag eller måndag?

• pov

Måndag passar mig :)

Visst är dom bedårande?!
    Låter vettigt att vänta till ni kommit till ro. Blir bara en belastning att ta hand om en valp mitt i flytt mm mm.

• Åsa_79

håller med Atelje MB i vinslöv är kanon där var vi när min syster gifte sig, jag valdmin tärnkläning där o nu ska vi dit igen när det är min tur =)

• jespers darling

pov

Jag har inte meddelat vad jag bestämt mig för än.
    Så du tycker att jag borde ta an uppdraget?
    Ja.. det borde jag kanske. Det finns nog ingen bättre än jag på det

• Susanne, Lund

Herregud! Fick just mail från en mopsuppfödare och hon sa att mopsar kostar 15 000kr!!!! Ja, det va ju dödsstöten för våra hundplaner. :(

• Susanne, Lund

Jaha, då va det skit!
    Besiktningen visade att HELA taket är genomruttet och måste bytas ut. Inte bara det så måste hela inredningen på övervåningen rivas ut och göras om eftersom det är den som har skapat rötan på vinden!
    Att bygga om halva huset va ju inte riktigt i våra planer. Nu får vi se vad det blir av det hela. :(

Svar på tråden Vänner Lund tråd 4