• Jupiter2

Vänner Lund tråd 4

Fick starta ny tråd! Hoppas ni hitttar hit!!!

• Svar på tråden Vänner Lund tråd 4
  • Susanne, Lund

Jag har inte haft hund sen 97 så det börjar bli dags. Jag fick inte ha hund som liten eftersom vi bodde i Canada. Mamma o pappa ville inte riskera att behöva ha hund i karantän om vi flyttade hem. Samma höst som vi flyttade hem till sverige så skaffade vi våran "Ärtan", irländska settern. Hon är den enda hunden jag haft faktiskt men jag har varit hundtokig sen jag va liten. Min mamma brukade säga det att om jag va borta så var det bara att leta upp närmsta granne med hund så fanns jag där. :)

• pov

Är inte så bra på katter då mina är "hittegods". Men de är väldigt vackra.

• Susanne, Lund

Det brukar inte vara nåt fel alls på hittekatter. :) Jag har en kompis som har en katt som hon fick av en bonde och han har en helt otrolig personlighet. Världens sötaste. (katten alltså inte bonden) haha

• Jupiter2

Gud vad mycket ni har skrivit! Hinne rinte med! Äntligen är det fredag. När jag kom hem åt jag lite godis och somnade på soffan. Sov i två timmar!! Behövde verkligen det efter denna vecka!

HUr blir det med fika? FLer som är sugna?

• pov

Tror det står det mesta man behöver veta om mops. Vet att många har hälsoproblem och att man bör räkna med en del veterinärkostnader. Annars en kul, personlig och väldigt egensinnig hund. Om det är bra eller dåligt beror väl lite på vad man söker i en hund.
    Hoppas det var till nån glädje. :)

• Åsa_79

vi planerar också hund i framtiden men det får bli när barnen är lite större =) Vi vill då ha en Tibertansk mastiff.. underbara hundar tycker både jag o min sambo =)

vi har börjat kolla så småptt på bröllopsresor... inte lätt någon som har något bra tips?? vi ska åka en vecka i aug nästa år...

Nu vakna lillan här

ha en skön helg

kramen

• Izunia

Alltid sugen pa fika Jupiter! Räkna med mig!

Kolla sydsvenskan idag!!! :D

• Jupiter2

Har jag redan gjort! Fin bild!

• Izunia

tack! vi tyckte att den var alldeles för mörk bara...:(

Svar på tråden Vänner Lund tråd 4