• Jupiter2

    Vänner Lund tråd 4

    Fick starta ny tråd! Hoppas ni hitttar hit!!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 4
  • Izunia

    ja det verkar konstigt. Jag tror inte de kan ha gatt i konkurs da det verkade vara ett ledande företag i USA för brudkläder. Störst pa nätet iaf.

  • Susanne, Lund

    Tack för hjälpen. Nu har jag massor att gå igenom :)

    Jag har även hittat lite på ebay. Jag måste säga att jag är extra förtjust i dom "hair combs" som har fjädrar. Så himla snyggt. Jag vet bara inte om det passar med allt annat. Jag får nog vänta på att klänningen kommer, när nu det blir.

    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&ih=008&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&viewitem=&item=180038471195&rd=1&rd=1

    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&ih=016&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&viewitem=&item=260041503572&rd=1&rd=1

  • Izunia

    fjädrarna är häftiga men jag tror attd et lätt kan bli för mkt med pärlhalsband och örhängen. Vänta tills klänningen kommer sa far du se. Jag had även köpt halsband och andra örhängen först. Men jag tyckte att halsbandet blev överflödigt och jag hittade dyrare örhängen! :D

  • Susanne, Lund

    Jo, jag håller med dig helt. Det är så lätt att ta varje sak ur sit sammanhang. När jag tänker på håret glömmer jag alltid att tänka på smyckena och tvärtom. Det blir nog bättre när klänningen väl är på plats och... slöjan! Den har jag ju helt glömt bort!
    Blir nog lite mycket till slut. haha :)

  • Susanne, Lund

    Nu har jag slösat tid på internet och kollat efter mopsvalpar. Jag har blivit så sugen på en liten hund och mopsar är ju så söta. Inte så vackra men söta :)
    Är det nån som har erfarenhet av mopsar?

  • Izunia

    mopsar är riktigt söta! Jag har faktiskt ingen erfarenhet av dem tyvärr.

  • pov

    Susanne

    Jag har en bekant som pysslar med Mops. Ska
    reka lite. Återkommer ikväll!!

  • Susanne, Lund

    www.hotsensation.se/

    Här är hemsidan till vår irländsk setter uppfödare. Vi hade vår hund i 10 år och går man in på bildgalleriet så ser i stort sätt varje hund ut precis som vår gjorde. Hon dog 1997 så det va ett tag sen. Tycker bara att dom är så söta!

    Ja, jag vet. Jag har blivit lite hundtokig :)

Svar på tråden Vänner Lund tråd 4