• Jupiter2

    Vänner Lund tråd 4

    Fick starta ny tråd! Hoppas ni hitttar hit!!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 4
  • Jupiter2

    Vi sprack butgeten men inte med så mycket. Vi klarade det ändå eftersom vi fick lite pengar av föräldrar, annars hade vi skurit in på något för at hålla budgeten. Vi hade inte räknat med att få något av våra föräldrar...

  • Susanne, Lund

    Vi har en budget på 50 000. Det lär ju aldrig hålla :)

  • pov

    Izunia

    Låter avancerat...men kul :)

    midsommarbrutta

    Jag går hos en superfrissör i Eslöv. Tessan på Attityd. Måste vara ute i god tid, har typ 6-8 v. väntetid.

  • Izunia

    midsommarbrutta jag klipper mig pa Skult mittemot Filmstaden. Emma där är mkt duktig. Jag gjorde även bruduppsättning där men da gjorde Emma en av mina tärnor.

  • Åsa_79

    vi har satt en budget på 80 000 o den bara måste vi hålla... det är med bröllopsresa!!
    då kommer tärnor o marschalker att få stå för sina egna kläder o blommorna kommer min mamma att fixa...så även bröllopstårtan.. men sen har vi snackat om att hyra in en kock o servitriser o det lär väl kosta en del.. hmm... hur ska ni andra göra med maten??? vet ni vad ni ska bjuda på??

    ha det gott

  • Susanne, Lund

    Izunia

    Jag får fortfarande inte bridesave hemsidan att funka. :( Du pratade om speciella hairclips som dom sålde. Tror du man kan hitta dom nån annanstans på internet så man kan titta runt lite. Va det nåt speciellt märke på dem?

    Hoppas du förstår vad jag pratar om :)

  • Izunia

    susanne de verkar ha lagt ner sin verksamhet.. Jag fick tillbaka mitt mail att adressen ej existerar... :(

  • Susanne, Lund

    Va konstigt att de bara försvinner sådär? Verkar mycket skumt...

Svar på tråden Vänner Lund tråd 4