• helmina

    Göteborg med omnejd 2007 tråd 3

    Såg att andra tråden också var nerstängd nu. Hoppas att ni hittar hit efter semestrarna :)

  • Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 3
  • Lollo070707

    Jag tänkte oxå gå på mässan i helgen... Men oj vad fattig jag kommer att bli :D

  • Kärleksfeber

    Finns det någon av er som vet vart man kan hitta sidor på internet där man kan lyssna på brollöpsmusik/psalmer???

  • Stefans fästmö

    Ja vi har ju stått o stampat rätt länge nu, så det känns skönt att äntligen knna bocka av saker på listan... :)

    Skulle gärna gå på mässan, men vi har fest lördag så jag lär inte hinna på lördgen, o vara trött söndagen... Sen har vi ju inte hunnit bestämma hur korten ska se ut än, så jag hade nog inte kunnat köpa så mycket ändå... Himla synd!! Hoppas ni hittar nåt, som ska dit!!

  • Vi två -07

    Jag ska också på mässan på söndag. Men mest för att samla idéer.

  • Jädissen

    Hej tjejer!

    Hur går det för er? Jag kan säga att jag nu är heeeelt lugn o sansad och det trotts att det "bara" är 7 månader kvar

    Jag är nog världens tråkigaste brud....nu funderar jag på att viga oss i rådhuset och hoppa över kyrkan men det har jag inte vågat nämna hemma än....

    Ja,ja....

    Kram på er!

  • Stefans fästmö

    Jädissen

    Skönt att höra att du är så lugn! Det viktiga är ju att det känns bra för er!! :) Tror du att din blivande vill gifta sig borgerligt, eller är det han som skulle bli besviken? Eller är det föräldrarna?

    Har ni bestämt vart ni ska åka då?

  • Lollo070707

    Hej hej!

    Ni som var på mässan i helgen hittade ni något roligt? :D
    Jag hittade massor med kul men fick dämpa mig lite :D

Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 3