• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • drömbrud

    June 20

    Så känner jag ocå, liksom, de e ju bara proffs som ser skillnaden, kan ocå tänka mig en "storlek sämre" hahah, eller va man kallar de..:-P

  • drömbrud

    Jo jag har svartbrud.. ska in och titta genast, har inte uppdaterat min sida på jätte länge...

  • Pumpkin

    Mysan98
    Jag har också varit inne på brunt och rosa, men se det faller inte herrn i smaken

  • drömbrud

    Jag har blivit kär! IGEN!!!
    Titta!!!
    hedensguld.se/index.php&row22=a&getNext=8&produkt=

    Varför gav du mig en ny ringlänk, hittar ju bara massa nya fina ringar, jag kommer tillslutbara vilja ha massa ringar istälelt för bröllop..

    Hahaha

  • June20

    ASG********** jo i know the feeling! ibland känner jag nästan för att ha 3st ringar men mest för att
    1 förlovningsring-jag valde egen ring med stenar på-vilket han inte kan ha.
    2 vigselringe-jag valde igen o han kan inte ha liknande heller
    3e en som vi båda har likadan :/

    undrar om han går med på det? HAHAHAHA

  • June20

    kanske kan ha sånadär "family" ring från HAND fast dem är rätt dyra för en ring som är väldgt tunn. Gillar inte nrä man får betala stora överpriser för något bara för det är ett märke. Jo visst det brukar vara så o designern ska tjäna på det lite med men visa har verkligen överpriserat sina saker....kolla bar på D n'G typ.

  • drömbrud

    Hahah!!
    Du kan ju önska dig den 3e ringen i morgon gåva.. Funderar jag på att göra

  • drömbrud

    Men June

    Gick du och träffade dem på hedensguld och beställde och ritade din ring? Eller? Finns dem i sthlm?

  • BlackRoses

    June20

    Mmm, jag är nöjd med hur det kommer att se ut =)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!