• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Brud 2008

    Välkommen hit Julina!
    Jag har tänkt ha två tärnor, en som har varit min närmaste vän sedan mellanstadiet, och en som jag inte har känt så länge men som har varit med och planerat bröllopet. Jag har inte frågat dem ännu, men vem vågar säga nej till en blivande brud :D

  • MrsNyberg2B

    Jag har tänkt ha två också, min bästa vän och min syster.. Jag har frågat vännen, hon sa att hon ville vara tärna om hon slapp ha en prinsessklänning i rosa med puffärmar - vilket hon väl visste att det aldrig skulle komma i fråga.. Min syster däremot har jag inte frågat, men jag är ju storasyster så hon har inget val... :D

  • Pumpkin

    Välkommen Julina!
    Jag kommer bara ha en tärna, min bästa vän, och hon vet redan om det och planerar för fullt med mig

  • InaHjärtarAdam

    mina två bästa vänner ska vara tärnor och jag har inte frågat dom egentligen men dom vet det ändå;)

  • Pumpkin

    Haha, egentligen har jag nog inte frågat heller, men min bästa kompis har utgått från att hon ska vara tärna

  • drömbrud

    Jag ahr sagt nej till att vara tärna 2 gånger..

    Hahaha, usch, jag tycker ite om att ha klänning, så det var anledningen.. Inget jag ångrar...

    Jag ska nog ha 2 eller 3 tärnor, men helst 1.. Så svårt att bestämma sig..

  • Snart_FruL

    Jag frågade min tärna för 14 dagar sen, och hon blev jätteglad. Vi är barndomskompisar, har känt varandra sen vi var 5-6 år gamla.

    Hon tackade även ja till att bli toastmadame.

  • Hoffsan

    Nu hoppar jag också in i tråden. Har inte varit inne här på länge nu.
    Planeringen av bröllopet den 23/8 -08 är i full gång Just nu räknar vi på kuvertpriser och hur mycket vi måste spara osv.
    Har bestämt plats för vigsel o fest(tror jag hrm)och inbjudningarna och klänningen vet jag hur den ska se ut.
    Jag vill ha en särskild person att sjunga i kyrkan(en som var med i Idol 2005)som jag vet bor nära oss men om hon ställer upp på sådant vet i katten? Jag har hittat hennes mobilnummer på Gula sidorna på nätet så nu ska det bara mod att våga ringa o fråga hihi. Är jag knäpp?
    Förresten, Är det för lite med 1 tärna om man har ett bröllop på 40 gäster?

  • June20

    Hoffsan
    för lite med 1 tärna på 40gäster? öööö du får ha hur många el hur några du vill!! ;)
    du behöver inte ha nån alls om du inte vill det heller.
    Det är bara Amrikaner som e freaka med att man ska ha typ 14 tärnor el nåt på 200gäster.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!