• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • MrsNorell2b

    Nu har vi beställt förlovningsringar!!! De är så fina! Har också bestämt oss för en alliansring till. Ringde kyrkan också idag och de sa att vi kunde boka efter årsskiftet! Det känns som att det rör sig så sakteliga! är nog så lycklig man kan bli idag...nästan iaf!

    Mysan98 - 12/1-08
    Snart_FruL - 8/3-08
    Jag&Du - 10/5-08
    MrsNyberg2B - 17/5-08
    Coornet - 8/8-08
    Mithril - 9/8-08
    MsNordqvist - Mitt i vintern eller midsommarafton

  • Pumpkin

    Va kul Mithril! Är du medlem på Svartbrud? Bli det och visa upp era fina ringar vettja

  • MrsNorell2b

    MsNordqvist

    Är inte medlem där.. och jag önskar att jag kunde visa våra fina ringar men de kommer från Guldbolaget och de har ingen hemsida så jag har ingen bild på dem. Tydligen finns det ingen med hemsida som säljer dem. Jag får ta kort på dem när han har fått ändan ur och friat!

  • Brud 2008

    Jag lägger till mig på listan nu när vi äntligen har ett datum :)

    Mysan98 - 12/1-08
    Snart_FruL - 8/3-08
    Jag&Du - 10/5-08
    MrsNyberg2B - 17/5-08
    Brud 2008 - 20/6-08
    Coornet - 8/8-08
    Mithril - 9/8-08
    MsNordqvist - Mitt i vintern eller midsommarafton

  • Pumpkin

    Mithril
    Aha Men jag tycker du kan bli medlem på Svartbrud i alla fall, så kan du lägga ut inspirationsbilder osv. De flesta av oss här i tråden är medlem där och heter samma som här

  • drömbrud

    Ska man börja boka kyrka o sånt redan efer årsskiftet .
    Shit nu fick jag ju nästan panik!!! Då e det ju nästan bara ett år kvar!!! Madre!

    HAHAAH!! *en uppenbarelse*

    Jag har föresten itne samma namn på Svartbrud, där heter jag "Mivida"

    Kramar!

  • Coornet

    Vi ska sitta ner och spika budget runt årskiftet, bestämma vilken stad vi ska gifta oss i min eller hans.. och sen boka kyrka/lokal tidigt nästa år..

  • Brud 2008

    Vi ville boka kyrka, men de hade precis släppt tiderna för 2007, så vi får vänta ett helt år :( Lokalen tyckte också att ett år innan var lagom... Men frisör har jag iaf :)

  • Snart_FruL

    Det beror ju på om man vill ha kyrka respektive ställe som är väldigt populära. St.Birgittas kapell tror jag är Göteborgs mest populära ställe att gifta sig på. OCh Malins skafferi är också populärt, inte bara till bröllopsfester.

    Jag vill ju vara säker på att få just de ställen jag planerar med.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!