• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Mysan98

    Mithril: Som det är just nu så tror jag att jag är först ut av alla 2008-brudar, med datum satt till 12 januari. Vi gjorde en lista för lääääänge sen för att se när alla skulle gifta sig, men jag tror att vi har tappat den på vägen. Eller ni andra, kommer jag ihåg fel? Visst hade vi en lista? Vi kanske ska leta rätt på den och uppdatera den med alla nya.

  • drömbrud

    MsNordqvist

    Ja klart!! Får ta och stanna här nu
    Ska vi göra en lista?Ka skriva en början iaf..

    Mysan98 12/1-08
    Jag&Du 10/5-08

  • Coornet

    Jippie...
    Verkar som om jag om m2b äntligen har hittat den perfekta dagen att förlova oss på, är så glad..

    Hoppas det kan blir så oxå !

  • Pumpkin

    Mysan98 - 12/1-08
    Jag&Du - 10/5-08
    Coornet - 8/8-08
    MsNordqvist - Mitt i vintern eller midsommarafton

  • MrsNyberg2B

    Mysan98 - 12/1-08
    Jag&Du - 10/5-08
    Coornet - 8/8-08
    MsNordqvist - Mitt i vintern eller midsommarafton
    MrsNyberg2B - 17/5-08

    Det blir nog försommarstuket ändå, eftersom vi inte bor i närheten av övik, så blir det ju lite omständigt att planera och greja, hur mkt släkt det än finns där (det är ju inte de som ska gifta sig lixom). Visserligen är det väl möjligt att ordna, men, njae.. Chansa på vinter här känns inte så stabilt..

  • Pumpkin

    MrsNyberg2B
    Ett försommarbröllop lär bli hur fint som helst!

    Själv ser jag nästan framemot att planera på avstånd, om det nu skulle bli så

  • Snart_FruL

    Ok lägger till mig själv och sätter oss i datum ordning

    Mysan98 - 12/1-08
    Snart_FruL - 8/3-08
    Jag&Du - 10/5-08
    MrsNyberg2B - 17/5-08
    Coornet - 8/8-08
    MsNordqvist - Mitt i vintern eller midsommarafton

  • Snart_FruL

    Har varit i kontakt med kyrkan och fick svaret att kapellet inte går att boka förrän 11 månader innan. Så den 2 april nästa år ringer jag. Glad att den 1 april var en söndag, för att boka kyrkan känns inte som ett skämt...

    Vi har fått ett ja från min m2bs kusin, hon tyckte det var en ära att viga oss. Vi tycker det är en ära att hon viger oss. Och hon lovade hålla tyst tills dess att vi själva går ut med det.

    Har även pratat med Malins skafferi, så nu ska jag prata med sambon om när vi ska åka dit och äta lunch och kolla in lokalerna. Han gav oss rådet att boka dem senast efter årsskiftet. Men det blir nog snabbare än så...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!