• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Mysan98

    MsNordqvist: Vi tänkte ha vitt, ljusblått och mörkblått med silver som accentfärg. Fast just nu är jag helt inne på rosa och brunt som jag tycker är såååååååååå fint ihop (fast inte ett dugg vintrigt)

  • Mysan98

    InaHjärtarAdam: underkläder helt i min stil :) Hoppas att det blir uppskattat!!!!

  • Pumpkin

    Mysan98: Rosa och brunt har jag oxå varit inne på Men M2B tycker inte att det är fint! Får komma på nånting annat... Men rosa SKA vara med! Jag har lagt ner det där med att tänka på om det är vintrigt/somrigt osv. VI gör som VI vill, oavsett årstid och då kommer det bli jättebra

    Förresten så kan man ju ta en kylig rosanyans om man vill få det lite vintrigt

  • MrsNorell2b

    Man tackar man tackar! När är den stora dagen för alla? Har en till fråga också. Vi har preliminärsatt datum till den 9/8. Har funderat på att ha rött och lavendel som färgtema..finns det risk att det blir för juligt eller vad tycker ni?

  • Pumpkin

    Mithril
    Vi har inget bestämt datum för tillfället, har velat fram och tillbaka mellan olika datum sommaren 2008, men nu är vi lite småsugna på vinterbröllop. Men first thing's first - en förlovningsring på fingret så ska vi nog kunna ta ett beslut sen

    Jag tror att rött och lavendel kommer att bli jättemysigt. Ta dom färgerna NI vill ha, så kommer det bli underbart

  • MrsNorell2b

    MsNordqvist

    Ok.. ja, vi ska beställa ringarna idag! *lycklig* Sen är det bara att vänta på ett frieri!

    Ja, jag tror också att det blir bra men när andra velar om rött så blir man ju lite tveksam. Men tack för rådet. Blir nog så ändå..

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!