• pov

    Vänner Lund tråd 3

    Dags för ny tråd igen....
    Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 3
  • Izunia

    tack sa mkt!! jag gar själv och kollar hela tiden...:)

  • jespers darling

    Hej tjejer!

    Kul att höra att ni hade det trevligt på fikan igår.
    Nu är det bara 18 dagar kvar till mitt bröllop
    Jag håller på med festprogram och vigselprogram. Det är spännande och kul

  • Jupiter2

    Iiiiik! 18 dagar!

    Hörni vart har Nyfiken Lundabo tagit vägen? Henne har vi inte sett i tråden på jättelänge väl? Eller är det nåt som jag bara fått för mig?

  • jespers darling

    Ja, visst är det snaaart

    Vi var och träffade prästen i kyrkan och gick igenom hela schemat, nu känns det verkligen som på riktigt! Vi har världens bästa präst
    Ska bli så mysigt

    Jag har inte tänkt på det här med nyfiken lundabo, men nu när du säger det så var det ett tag sen man hörde från henne.

  • bebop

    Nu verkar det som om jag får agera språkpolis Hon kallas väl NYBLIVEN Lundabo? Även om hon säkert är nyfiken med.

    pov

    Säg till när du fått fotona. Jag vill sååå gärna se dem!

    Smycken, ja. Jag har inte bestämt mig än. Jag har sett ett par ursöta örhängen på PILGRIM som jag tror att jag vill ha. Små hängande hjärtan i guld med rosa stenar, men mer vet jag inte. Jag går ju lite och väntar på klänningen...

    Jag ska ha en bustié. Tycker ni att jag ska ha halsband eller inte? Jag har ett pärlhalsband och dessutom ett stelt guldhalsband som är gjort av samma juvelerare som gjort min ring. Ska jag ha något av dem, kanske?

    Dessutom vet jag inte om jag kanske måste hitta en bolero eller sjal. Det är ju ursvårt när jag inte har klänningen än!

    Nu är det bara 23 dagar kvar!

  • Izunia

    är det bara 23 dagar kvar!!?? :o när far du klänningen!??

    Pov var precis här och nämnde att hon hade nagra smycken som skulle passa din klänning!

    Det vore kul med en fika snart där alla är med...:)
    Jag har ju lite bilder fran povs bröllop.....:) Om jag far tillstand sa kan jag lägga ut dem...

  • nybliven lundabo

    Haha! Jo, jag är väl lite nyfiken också kanske..

    Jag har haft galet mycket att göra ett tag, och de gånger jag har kikat in här har det varit sån aktivitet att jag knappt vågat mig in.. Nästa vecka är jag borta hela veckan, och efter det hoppas jag att det blir lite lugnare. Då hänger jag gärna med och fikar. Fast då börjar kanske hälften av er redan vara gifta!

    Hoppas i alla fall att era förberedelser går bra! (alt livet som nygifta, beroende på var ni är..) Jag dyker in här igen när jag kommit ur min jobb-bubbla..

  • bebop

    Kommer precis från stan. Har lämnat in ringen för gravyr. Var inne och pratade med Millan. Klänningn har inte kommit än, men hon sa att det är lugnt. :-O Jag hade tänkt och köpa den tiaran jag bestämt mig för.Grundplanen var att vänta tills jag får klänningen, men eftersom jag ska till frissan på onsdag tänkte jag ha med den dit då. Nu är tiaran slut! Millan sa att de ska få in fler... men de hinner kanske inte komma till onsdag. suck.

    Nu har dessutom Peter kommit på att han nog vill ha någon slags guldig väst och inte en bordeauxfärgad som vi först tänkt. Han har fortfarande inte fixat väst, skjorta, plastrong och skor... Jag tänkte vara lite cool och låta honom ordna allt själv, men nu börjar jag bli lite orolig.

    pov
    Berätta om smyckena!

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3