• pov

Vänner Lund tråd 3

Dags för ny tråd igen....
    Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!

• Svar på tråden Vänner Lund tråd 3
  • pov

Som vanligt är jag på för en fika :)

Äntligen färdigjobbad för den här veckan!!! Så jäkla nice :D

• pov

Kollade precis på några av fotona från bröllopet. Vet inte vem som tagit dem men det är banne mig inte ett enda foto som är bra!! Måste vara min kära mor som fotat...;)

• Jeny

Hej hej! är helt ny här på BT men jag ska iaf gifta mig i decmber i Kävlinge utanför Lund. Detta verkar ju vara en bra tråd för mig då! undrar om ni har några bra tips på fotograf, frisör och sminkös, catering osv i Lund? vi började planera för bara några veckor sen och har hittills bara planerat lokal och kyrka helt säkert.

• pov

Du hittade visst själv :D

Välkommen!!

• pov

Izunia

Kan inte du lägga ut de foton du tog. Måste ju finnas nåt som är bra nånstans :D

• Jeny

Ja jag hittade hit! är här lite blandade datumar och så? kanske några som redan är gifta?

• pov

Ja, jag gifte mig 27/5. De andra är utspridda över sommaren och nån nästa år tror jag.

• Jeny

Hur var ditt bröllop då?
    Var var det?

• pov

Vi var på Boklunden i Torna Hällestad och gifte oss i Hällestad kyrka. Allt var kanon, lite kallt kanske om man ska klaga på nåt :)

• Jeny

Min syster gifte sig veckan innan och vädret var inte toppen då heller... hade ni många gäster?

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3