• pov

Vänner Lund tråd 3

Dags för ny tråd igen....
    Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!

• Svar på tråden Vänner Lund tråd 3
  • Jeny

Hur mycket kostar det att ha den fotografen då?

• bebop

Pov

Jag tror jag börjar gråta! Sååå fin du var!!!

Ursäkta att jag inte hört av mig men jag har haft fullt upp med min MÖHIPPA!

Ahhh! Jag blev kidnappad i lördags vid 9:30. Jag var helt oförberedd! Mina syrror skulle på 60-årsfester, Vättern-rundor och gud vet allt, så jag hade sett fram emot en lugn och skön helg...

Jag fick iklädd full cowboy-mundering (chaps, stövlar, hatt, sporrar, snusnäsduk och rutig skjorta)åka till Malmö och dansa line dance. Sen lunchade vi i Pildammsparken, för att fortsätta till Big Bowl och bowla. Därefter blev det 5-kamp på Lasedome och sedan relax med dusch, bastu och mera vin. Fondue på Elysée och avslutning på Schlagerbaren med karaoke! Jag var hemma igen vid 3-snåret efter 17 timmar!!
    Det var helt fantastiskt! Trots att vi bara bjudit närmaste familjen på bröllopet var flera av mina bästa vänner med på möhippan. Det var så kul att de kom. Det känns som om att nu fick jag fira mitt bröllop med dem med, i alla fall.

By the way, min klänning har fortfarande inte kommit...

• bebop

Jeny

Millan har fler modeller än de som finns på hemsidan. Gå dit och kolla! Och du, man måste beställa klänningen minst 3-4 månader före bröllopet...

• Jeny

ja jag får åka dit och kolla. Hörde att nixas klänningar med släp kostar runt 6000 kr. har alltid sagt innan att jag aldrig kommer lägga så mycket på en brudklänning men nu när det väl är ens tur vill man ju vara så fin det bara går och ha den perfekta klänningen. Har du handlat din klänning där?

• Izunia

Bebop det later som en urtrevlig kväll!! Kul att dina vänninor kom ocksa!

Borde inte din klänning vara här nu??? :[

• Jeny

är här någon fika på gång? om där är plats för en till så hänger jag gärna med. Vi ska inte berätta för någon om bröllopet förään inbjudan kommer ut (mer än våra familjer) så jag håller på att spricka nu med alla bröllopsplaner som jag knappt kan prata med någon om!

• Jeny

någon som har något bra tips på någon duktig och prisvärd florist i Lund?

• Izunia

Jag kan absolut rekommendera Blomsterfén. Pa bankgatan! Hon har bra priser och jätteduktig. Har själv beställt där.

• Jeny

vad går din bukett på? vad för slags bukett är det? jag vill mest ha röda rosor...

• Izunia

jag ska ha en rund tät bukett av bara creme färgade rosor. Dekorerad med buljongtrad och kristaller. Den är med handtag. Kommer nog att kosta max 1500. Tärnbuketterna är ocksa bara rosor, rund men handbunden ca 200kr.

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3