• pov

Vänner Lund tråd 3

Dags för ny tråd igen....
    Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!

• Svar på tråden Vänner Lund tråd 3
  • Jeny

ok...har ett ställe i malmö också som jag funderar på...flowermania. Min systers bukett var en sån rund med krämfärgade rosor och den gick på 650 kr

• Jupiter2

Bebop: Härligt att du fick en så lyckad möhippa! Nu håller vi bara tummarna för att klänningen ska komma...

Jag ska till Atelje MB på måndag och sy upp min.

• jespers darling

11 dagar kvar

Men det känns rätt lugnt faktiskt, det mesta är under kontroll
    Jag kan fika, måndag kväll, sen är jag ledig onsdag, torsdag, fredag.

• Jupiter2

Samma här. Jag kan fika alla dagar. Jobbar i morgon sedan har jag sommarlov! Då är det dags att sätta igång med festprogram ppå allvar.

• bebop

Jeny

Tänk på att skicka ut inbjudan tidigt om ni inte ska förvarna. Min syrra höll sitt datum hemligt och sen visade det sig att hon och en av hennes vänner gifte sig på samma dag! Inte så kul!

Klänningen har fortfarande inte kommit! Jag vill ha den NU! Ska till frissan i kväll och tona håret.

• bebop

Hurra!

Millans ringde precis - min klänning har kommit. Eftersom jag är hemma med barnen kan jag inte kolla in den idag, men Peter har lovat att sticka tidigare från jobbet i morgon... Jag får inte glömma kameran!

pov

Jag slår dig en signal i morgon. Kan jag kanske komma över och titta på smyckena i morgon kväll?

• Jupiter2

Gud vad skönt! Jag var verkligen nervös för dig! Hoppas nu att den är precis som du vill och att den sitter perfekt! Meddela oss sen!

• Izunia

bebop!! Vilken tur!! jagh hade kört i 190 rätt in i affären pa studs! :)

Jag och pov pratade om vi kanske skulle ta en lite senare fika nästa gang? Kanske sa vi kan ta ett glas vin eller nat? Vad tycker ni om det?

Mina nya örhänge kom igar...ahh vad jag är förälskad!!

• pov

bebop

Ääääntliiigen!!!! Är hemma efter 20.00 imorrn. Bara kom! ;) Håller med Izunia, hade kört på studs!! :D :D

Såg Izunias örhängen när jag var där o fixade mina hejasverigenaglar. Sååå jäkla snygga. Passar precis till klänningen.

Är oxå inne på ett glas vin eller två. Hade varit supertrevligt!!

• pov

bebop

Tackar!! Hör av mig så fort jag pratat med Daniel...

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3