• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #4

    hej tjejer..
    vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
    här e iaf den nya :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4
  • yrvädret

    ÄNTLIGEN!!! Har inte kunnat komma ut på BT på hela dagen! Snacka om abstinens!

    Jag har tyvärr inte hört något från Eva-Marie så jag gissar att vi inte kommer träffas imorgon. Jag tror tyvärr att jag inte hinner med någon fika imorgon heller Har tusen och en saker att göra, med prioritet trycksaker. Eftersom prästen ringde igår och bytte tid till måndag så får jag ta imorgon att joxa med sådant.

    En söndag med picnic i Slottskogen låter underbart - eller varför inte en kväll med kall öl på Göteborgskalaset?

  • Princessdiamond

    usch vad jag tycker det e jobbigt med denna värmen

  • Vårbrud -06

    Hej

    Jag tycker inte det känns ett dugg annorlunda. Får verkligen anstränga mig för att få in i min hjärna att jag är fru nu. Det känns så mycket mer spännande att få gifta sig än vad det verkligen är tyckte jag. Det ÄR en stor sak och det är helt underbart den dagen, men nu är det som vanligt. Fast jag tycker nog att vi blivit lite nykära igen och lite roligare. Vet ni vad förresten.... vi skall ha bäbis i januari!! Mina bröllopsnerver som gjorde så att jag inte kunde äta var en bäbis! Fick reda på det två dagar efter bröllopet då jag tyckte det var konstigt att jag fortfarande mådde illa trots att allt var över. Så kan det gå. Fort gick det iallafall =)

  • princess_edition

    grattis vårbrud! hur känns det att vänta en liten? både spännande å lite läskigt kan jag tänka mig?!

  • Princessdiamond

    god morgon!

    tredje dagen jag kommer upp runt 13-tiden
    men idag tog det priset med halv två asså!
    jag lider uppenbarligen av jetleg ändå..
    hade bara trott att det innebar att man va vldigt trött när man e vaken, vilket jag inte e..
    men det kanske beror på att andra tvingar upp sig i tid å därför e trött på dagarna..
    camilla har nog löst gåtan nu.. :D

    känns kul å vakna å veta att det bara e två timmar tills man ska till jobbet..
    bläk
    första dagen efter semestern..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4