• lyckligastebruden

    Finländska brudar!

    Finns här flera blivande brudar som bor i Finland?? Det skulle vara kul att höra era erfarenheter och tips! :)

  • Svar på tråden Finländska brudar!
  • aquawoman

    oj då vad jag fick "gräva" länge innan jag hittade tråden hade hamnat långt bak...

    Är det nån annan än jag som börjar bli smått beroende av BT? Fick smärre abstinens anfall tidigare ikväll när jag inte (av ngn outgrundlig anledning) kom ut på internet

    Har kommit fram till att jag vill ha våra monogram tryckta på alla pappersgrejer. Så nu tänkte jag bänka mig framför tv:n och kika på eurovisionen på samma gång som jag försöker mig på att skissa monogram.

  • aquawoman

    kommer inte ihåg om jag berättat om denna sida...orkar inte läsa igenom allt

    www.sinelli.fi perfekt för alla pysslande brudar!

  • jen79

    Netaneta: hösten föreföll vara lämpligast av många orsaker. Vi hör till det svettandet släktet... Vi ville inte svettas ihjäl en julidag utan valde istället den svalare årstiden. Förra sommaren var vi bjudna till flera bröllop och alla råkade vara under vår semester, vi valde helt enkelt att inte gå på bröllopen (d va int så nära vänner- vi e int helt utan sympati... ) Så därför vill vi ge våra vänner möjligheten att spendera en helt "vanlig" lördag tillsammans med oss!

  • Sunflower_Girl

    Hej hej! Här är en till österbottning. Vi gifter oss i Larsmo kyrka 10 juni. Bara tre veckor kvar nu.. Har lyckats hålla mig ganska lugn hittills, men nu börjar nervositeten smyga sig på. Ska vi hinna få allt klart? Är det nåt vi glömt som vi borde komit ihåg..?

  • netateta

    Sunflower_girl: Du ska nog se att du tänkt på allt... och skulle det vara någon liten sak ni glömt så blir ni ju gifta i alla fall!

  • aquawoman

    Välkommen till forumet och Grattis Sunflower_Girl du är snart fru! och som netateta säger så blir du nog gift även om små detaljer skulle glömmas

  • Ell

    Jaha, Lordi kom vidare till finalen, om någon har missat det. :D

    aquawoman: favorittrådarna sparas ju i "mina favoriter", därifrån hittar man dem lätt när man är inloggad. :) Tack för alla jättefina länktips du kommer med, var hittar du allt?! :D Och, ja, jag är också smått beroende av BT...eller inte bara BT, utan av internet i allmänhet. :)

    Sunflower_Girl: välkommen till vår ankdamm. :) Du är väl den som gifter sig först av alla här på denna tråd, om jag inte har fel? Jag kan tro att du är nervös, vågar inte tänka på hur nervös jag kommer att vara när det "närmar sig!" :) Har ni mycket kvar att göra ännu?

    Äntligen fredag!!! :)

  • Gooseberrygirl

    Inaktiva jag gifter mig 3 juni - 15 dagar kvar!!!

  • tindra star

    Ojdå, blev faktiskt chockad när jag såg att det finns så många finlandssvenskar här också... Roligt att läsa om era planer!

  • ASG

    Är det någon här som har nåt tips var man hittar en bra bh utan axelband?

Svar på tråden Finländska brudar!