• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • lillithsmamma

    jaja bättre chans nästa gång säger fästmannen

  • Mysan98

    Nä så tråkigt med klänningen. Håller tummarna för att du får den du vill ha nästa gång. Sprang det iväg mycket i priset eller?

  • lillithsmamma

    Mysan98 nä inte alls den snodde s bara mitt framför ögonen på mig den sista minuten innan avslut hann alldrig bjuda över henne :(

  • Mysan98

    Glömde säga *harkel* att jag brukar göra så också när jag bjuder på auktioner. Ett effektivt sätt att vinna på men inte roligt om man är den som blir överbjuden

  • Mysan98

    Usch nu känner jag mig som en hemsk människa... Förlåt alla jag har bjudit över i sista sekunden.

  • MrsNyberg2B

    Mysan - What goes around, comes around :D (jag bara skojar...)

    Tjejer: NU är det helg! Jag har ätit glass för att fira och nu väntar jag bara på min älskling... Vi ska dra till Nordligare breddgrader, nämligen Eskilstuna, där vi ska på kalas och på syskonfest (blivande och hans syskon). Ska bli sketaroligt! Dessutom hittade jag idag ett par små lägenheter som är i ett radhus, ni vet, såna där som blirs om ett litet eget hus, med tvättstuga! Och torktumlare- ME LIKE! Jag hoppas de fortfarande är ledig och att de ringer snart..

    Så, med er då? Vad ska ni alla göra? Roliga saker? Mindre roligheter? Kör hårt! Trevlig helg! (om jag inte hinner skriva nå mer här....)

  • June20

    Vi ska gå till min tärnas jobb imon o lämna fördelsedags presenter för hon hade ingen fest pga strul med sin man så ja tänkte gratta henne ändå.
    Sen ska vi nog gå o strosa på ett museeum lite o sen fika med smaksiga choklad saker på café..ajabaja men jaja...:P

    Ni andra?

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer!

    Oj här hinner man verkligen inte med...
    Vi har inte fått klart med internet än i vårt hus och det nu har vi snart bott där 1 månad... :( usch känns jobbigt..

    Synd att du missade klänningen, lillithsmamma men det går fler tåg! den kommer nog igen!! *håller tummarna för din skull*

    Min status är den samma: väntar på sambons frieri innan vi gör bröllopsplanerna offecialla..=)
    åker runt och kollar kyrkor och festlokaler för fullt! Pratade med min sömmerska igår om mina planer för klänningen och hon tycker allt låter jätte bra!! :)
    kram på er alla giftassugna brudar där ute!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2