• drea

    Oups...lite snabb 4

    Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

  • Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

    Ja det hoppas jag oxå:o vi som ska adoptera och allt...om jag blir utan jobb så kan det ställa till problem med min inkomst och att jag inte har jopp...:o men iofs så får jag A-kassa men jag är ju trots det arbetslös...det ser inte bra ut ppr om nu Kina måste få veta det...:o

  • ica i rutan

    Hehe...cheers... Jag har ett jobb till dig isf. You know...! :D:D:D:D Bara säg till. :D

    Jag är tbx brudar! :D Lessen att jag inte varit här på ett tag, jag har faktiskt varit tvungen att JOBBA ( :o ) och planera bröllop på RIKTIGT!?! Jag som trodde det skötte sig självt bara man BT:ade tillräckligt mycket... *hahahaha*

    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  • drea

    Hej hopp!
    Äntligen... har vi bokat en bröllopsresa, bara 1,5 år efter bröllopet vi åker till Goa i Indien den 25 december, det ska blir så kul!

  • ica i rutan

    Åh, vad härligt drea!!! :D:D:D Jag har ingen aning om vart vi åker än... Vi har pratat om att vi tar en resa i september, men nu har vi börjat diskutera hur gott det skulle vara att ge oss iväg när det är som tråkigast här hemma, i januari tex...

  • drea

    Ica...
    Ja, vi tänkte lite så också, att åka när det inte är så fint här hemma. Jag måste dock hålla mig till skollovet så då passar julen bra. Hade tänkt att fira julen borta, men nu blir det nyår istället. Goa är inte så dyrt att åka till och när man väl är där är allt mycket billigt, det ska bli ett riktigt äventyr känns det som! Vart vill ni åka?

  • ica i rutan

    drea:
    Vet inte, vi ska önska oss resan av våra gäster, så det beror på hur långt det räcker.. :D:D:D:D Nä, inte helt. Vi får skjuta till lite själva om det behövs! :D Men jag åker gääääärna till nåt exotiskt ställe och det måste vara sol&bad-varmt. :p Jag drömmer om en kryssning i karibien eller en resa till Jamaica (Johan vill också jättegärna dit)... Jaja, vi får se! Goa lät ju spännande också! :D

  • Dallandra

    Godmorgon *gäspar stort*

    Har haft sovande jour i natt för första gången och inte sovit gott alls, det är så lyhört på gruppboendet som ligger i ett vanligt hyreshus, lät som grannarna ovanpå höll på att möblera om igår kväll.
    Jag ska äta lite och sedan gå och lägga mig och sova

    :D :D :D :D :D :D :D

  • Hej baberiba

    Hemlisen

    Haft en bra helg med husbandet eller:D:D:D:D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4